برای خرید هر یک از محصولات مختلف مورد نیاز با بررسی دقیق می توانید انتخاب صحیح تری داشته باشید. کوله پشتی، کیف چرم و کوله پشتی کوهنوردی همگی نیاز به بررسی و کسب اطلاعات لازم دارد تا انتخاب صحیح و کاملی داشته باشید.

r1

کیف چرم

اگر می خواهید یک کیف چرم با کیفیت انتخاب کنید بهتر است چرم دانه کامل را انتخاب کنید. کیف چرمی که از چرم دانه کامل تولید شده باشد از مرغوب ترین عناصر می باشد که دارای استحکام و دوام بالایی می باشد. کیف چرم دارای کیفیت های مختلف می باشد و در برخی موارد دوخت آن متفاوت است. قیمت های کیف چرم با توجه به چرم به کار رفته در آن بسیار متفاوت است. اگر هزینه برای شما در اولویت می باشد باید به سراغ کیف چرم با کیفیت متوسط بروید، در این بین می بایست به دوخت کیف دقت کنید. دوخت کیف دارای اهمیت بالا می باشد. دوخت نباید کج و کوله باشد، دسته کیف نیز دارای اهمیت است. دسته کیف باید به گونه ای باشد که به راحتی به بدنه متصل شده باشد و از نوع چسبی نباشد. کیف چرم در انواع و رنگ های مختلف وجود دارد که در حالت عادی کیف های چرم دارای رنگ های مشکی، قهوه ای، تیره و عسلی است. رنگ های متنوع در این نوع کیف باعث ایجاد یک حس آرامش می شود. کیف های مردانه و زنانه چرمی از نظر اندازه و مدل دارای تفاوت می باشد. برای خرید کیف های چرم زنانه و مردانه  با کیفیت و خوب می توانید به فروشگاه 123kif.ir مراجعه کنید.

r2

کوله پشتی کوهنودی

یکی از مواردی که در انتخاب کوله پشتی می بایست در نظر بگیرید حجم کوله پشتی کوهنوردی می باشد. باید بدانید که کوله پشتی های خانم ها و آقایان به دلیل تفاوت های فیزیکی متفاوت است. خانم ها به دلیل استخوان بندی ریزی که دارند و شکل پایین تنه آنها متفاوت است معمولا از کوله پشتی های کوچک تری استقبال می کنند. کوله پشتی کوهنوردی خانم ها معمولا دارای عبارات مختلف نظیر اس ال، لیدی و ... می باشد.  میزان حجمی که در یک کوله پشتی کوهنوردی قرار می گیرد می تواند یکی از دلایل انتخاب کوله پشتی باشد، کوله پشتی کوهنوردی معمولا در لیترهای مختلف وجود دارد که به عنوان مثال برای انتخاب کوله پشتی کوهنوردی یک روزه انتخاب کوله 60 لیتری مناسب می باشد. نوع برنامه ای که می خواهید از کوله پشتی کوهنوردی استفاده کنید می توانید در انتخاب شما موثر باشد. اگر در فصول سرد می خواهید از کوله پشتی استفاده کنید کنید بهتر است کوله پشتی خریداری کنید که دارای خاصیت ضدآب باشد. در هوای سرد و بارانی استفاده از کوله پشتی ضدآب توصیه می شود. برای خرید کوله پشتی های با کیفیت و خوب می توانید به فروشگاه 123kif.ir مراجعه کنید.

چمدان

در زمان های گذشته برای سفر کردن از پارچه های مختلف برای توشه راه استفاده می شده است و بسیاری از ابزارهای ضروری به دلیل عدم جای مناسب قابل حمل نبود اما امروزه با وجود چمدان های مختلف می توان به راحتی وسایل مختلف و ضروری را جا به جا کرد. برای اینکه بتوانید تمامی لوازم مورد نیاز خود را جا به جا کنید بهتر است چمدان مناسبی را تهیه کنید. انواع مختلفی از چمدان در بازار وجود دارد که هر کدام می تواند بنا به سلیقه ی شما انتخاب شود. شما می توانید به سهولت و بدون نگران بودن از ، هدر رفتن ابزار و لوازم مورد نیاز سفر خود را تکمیل کنید. اگر شما قصد سفر چند روزه به شهرهای دیگر و خارج از کشور را دارید می تواند انواع چمدان را در شکل و ظاهر متفاوت و در رنگبندی مختلف خریداری کنید. امروزه استفاده از چمدان برای سفر یکی از ملزومات مهم محسوب می شود که جزو جدایی ناپذیر آن می باشد. برای خرید  چمدان های با کیفیت و خوب می توانید به فروشگاه 123kif.ir مراجعه کنید.