به گزارش جدیدترین اخبار  سایت شهر خبر شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی با اشاره به تعداد کارت‌های سوخت صادر شده در کشور اظهار کرد: مطابق قول شرکت ملی پخش تا پایان مهر ماه سال جاری کسانی که از ماه‌های گذشته اقدام به ثبت نام برای دریافت کارت سوخت کردند، کارت سوخت آن‌ها آماده خواهد شد و بر همین اساس تا پایان مهر کارت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر تحویل اداراه پست و به متاقضی ارسال شد. بر اساس خبرهای جدید وی ادامه داد: تاکنون ۱۶ درصد مردم از کارت سوخت خود برای سوختگیری استفاده می‌کنند. طبق اخبار امروز مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی تصریح کرد: برای سهولت در استفاده مردم از کارت سوخت در ابتدا رمز کارت را بر مبنای ۴ رقم کارت ملی قرار دادیم تا مردم مشکلی در استفاده از کارت سوخت شخصی نداشته باشند. بر اساس خبرهای جدید  وی با هشدار نسبت به پیامک و صفحات جعلی در فضای مجازی ثبت نام برای کارت سوخت تاکید کرد: برای دریافت کارت سوخت و المثنی هیچ ثبت نام اینترنتی در بستر فضای مجازی صورت نمی‌گیرد و به پیام‌های ارسالی از سوی سودجویان توجهی نکنند. . طبق خبرهای جدید  رضایی گفت:کارت هوشمند سوخت تنها از طریق دفاتر پلیس به علاوه صادر می‌شود و نیازمند مراجعه حضوری متقاضی است.

بر اساس جدیدترین اخبار  سایت شهر خبر آخرین تصمیمی که در خصوص کارت سوخت، از سوی دولت گرفته و اجرایی شده، مربوط به محدودسازی کارت سوخت جایگاه‌ها به 20 لیتر در هر نوبت سوخت‌گیری بوده است. همچنین کارت سوخت شخصی افراد نیز در هر نوبت سوخت گیری محدودیتی 60 لیتری داشته و در هر ماه تنها می‌توان تا سقف 250 لیتر با هر کارت سوخت شخصی سوخت‌گیری کرد. طبق اخبار امروز به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تاکنون دو برابر تعداد خودروهای کشور کارت سوخت صادر شده، باز هم 400 هزار نفر در یک ماه اخیر، تقاضای صدور کارت سوخت المثنی کرده‌اند.

به گزارش اخبار زنده سایت شهر خبر امیر وکیل‌زاده - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی - اظهار کرد: ۲۴ میلیون خودرو و موتورسیکلت در حال تردد در کشور داریم که تاکنون ۴۸ میلیون کارت سوخت صادر شده است یعنی این آمار نشان می‌دهد که برای هر شخص حداقل یکبار کارت سوخت صادر شده است. بر اساس اخبار زنده او با بیان این‌که افرادی که به هر دلیل کارت سوخت در دسترس آن‌ها نیست، تقاضای المثنی داده‌اند که طی یک ماه و نیم اخیر ۴۰۰ هزار ثبت نام تقاضای المثنی داشته‌ایم که و این در حالی است که تقریبا همه تقاضاهای قبلی پاسخ داده شده است. طبق خبرهای جدید به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ۶۰۰ هزار عدد از کارت‌هایی که اخیرا صادر شده، در باجه معطله قرار دارد و اقدامی که در این راستا انجام داده‌ایم، این است که افراد به راحتی می‌توانند با ورود به سایت و وارد کردن پلاک و کد پستی باجه پستی را که کارت سوخت در آنجا وجود دارد، پیدا کنند.

جدیدترین اخبار را از سایت شهر خبر دنبال کنید.