وب سایت سامان 724 همواره سعی دارد تا هدف اصلی خود که ترکیب املاک سنتی با املاک بر پایه پیشرفت تکنولوژی می باشد را همواره دنبال کند. در این زمینه فناوری ابری کمک قابل توجهی به این وب سایت خواهد کرد و تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت خرید آپارتمان در تهران، املاک تهران و املاک ملاصدرا را در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان قرار خواهد داد. همچنین این سامانه با بیشتری سرعت و امنیت نیازهای ملکی مورد نیاز هموطنان را در اختیار آن ها قرار خواهد داد.

sdvwer

خرید آپارتمان در تهران از طریق سامان 724

اگر قصد خرید آپارتمان در بخش ها و منطقه های مختلف تهران را دارید بهتر است قبل از انجام هرگونه اقدامی به اطلاعاتی کامل و جامع در مورد منطقه های مختلف تهران کسب نمایید تا بتوانید با توجه به بودجه خود و سلیقه خود برای خرید آپارتمان گزینه مناسب و ایده آل را برای خود انتخاب نمایید.

همچنین شما برای خرید آپارتمان در تهران باید تمامی امکانات و خدمات پیرامون آپارتمان مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید و با در نظر گرفتن نیاز خود بتوانید خانه ای مناسب و ایده آل را برای خود انتخاب نمایید. البته نکته مهم دیگری که در این مورد باید رعایت شود توجه به میزان آلودگی مناطق مختلف موجود در تهران می باشد. وب سایت سامان 724 مفتخر است که تمامی اطلاعات در این مورد را به صورت کامل و جامع در اختیار هموطنان قرار داده است و آن ها را جهت خرید خانه تا حد قابل توجهی کمک می کند. با رعایت تمامی نکات بیان شده و اطلاعات جامع در این سامانه قطعا می توانید به راحتی آپارتمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

از دیگر نکات که هنگام خرید آپارتمان در تهران باید رعایت شود می توان به وضعیت دسترسی به منطقه مورد نظر، شناخت همسایه ها و نظم و آرامش حاکم بر آپارتمان، استقلال داشتن امتیازات آپارتمان، سن آپارتمان و نورگیر بودن ساختمان اشاره کرد که تمامی این نکات به تفکیک در سامان 724 توضیح داده شده است.

 

املاک تهران در سامان 724

آیا قصد خرید خانه و یا آپارتمان در تهران را دارید؟ بدون شک برای انجام این کار باید به اطلاعات جامع و کامل و داده های دقیق دست یابید. با اطمینان به سامان 724 خواهید دید که فرصت های طلایی برای خریداران و سرمایه گذاران در این مرحله ثبت شده است. در سامان 724 تمامی اطلاعات و داده های پردازش شده و نتیجه آن ها در اختیار هموطنان و مشتریان قرار گرفته است از این رو می توانید با تحلیل گذشته و بازبینی بازار مسکن در این روزها، خانه مورد نظر خود را انتخاب نموده و آن را خریداری نمایید البته شما می توانید خانه مورد نظر خود را نیز بسازید.

sdvsdvsvsd

اطلاعاتی جامع در رابطه با حق کمیسیون املاک تهران در سامان 724

کمیسیون املاک همانند دستمزد دیگر مشاغل در تمامی معاملات ملکی باید پرداخت شود و کمیسیون املاک با توجه به مصوبه صنف برای معاملات ملکی با توجه به بازار املاک و فاکتورهای خاص محاسبه می شود. یک مشاور املاک باید در ازای کاری که برای طرفین یک معامله ملکی انجام می دهد از آن ها کارمزد دریافت نماید. تعرفه کمیسیون املاک به صورت سالانه توسط شهر مورد نظر ابلاغ می شود. یکی از مشکلات کمیسیون املاک این است که برخی از مشاوران املاک دستمزد خود را بر اساس تعرفه اعلام شده به صورت رسمی دریافت نمی کنند و در رابطه با نحوه محاسبه آن به مراجعه کنندگان توضیح صحیح نمی دهند.

در معاملات اجاره ملک مشاورین املاک مجاز هستند تا 25 درصد از مبلغ اجاره ماهیانه را به عنوان حق کمیسیون املاک دریافت نمایند. سامان 724 اطلاعاتی کامل و جامع در رابطه با نحوه محاسبه حق کمیسیون در اختیار شما قرار داده است در صورتی که در این زمینه سوالاتی دارید می توانید با مراجعه به سامان 724 پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. همواره توصیه می کنیم قبل از انجام هرگونه اقدامی برای خرید و یا اجاره ملک اطلاعاتی همچون نحوه محاسبه حق کمیسیون را جمع آوری نمایید.

اطلاعاتی کامل در رابطه با خیابان ملاصدرا تهران در سامان 724

خیابان ملاصدرا تهران در منطقه سه و محدوده محله ونک قرار گرفته است. ملاصدرا تهران از بخش غربی میدان ونک آغاز شده است. خیابان ملاصدرا در حقیقت یک خیابان شرقی- غربی می باشد که در انتها به بزرگراه چمران از طریق انحنایی متصل می شود. خیابان ملاصدرا تهران بزرگراه کردستان و خیابان شیخ بهایی را قطع می نماید. خیابان شاد، پردیس شرقی، شیرازی، گلشن و خوارزمی از جمله خیابان هایی هستند که با خیابان ملاصدرا دارای تقاطع مشترک می باشد.

همانطور که گفتیم خیابان ملاصدرا در حد فاصل شرق و غرب تهران واقع شده است. این خیابان در مجاورت خیابان ولیعصر واقع شده است و همین امر باعث شده است دسترسی این خیابان به خطوط اتوبوس مسیر تجریش-راه آهن راحت تر شود. البته جالب است بدانید که ایستگاه تاکسی میدان ونک در بخش شمالی ملاصدرا تهران واقع شده است. شبکه حمل و نقل عمومی در خیابان ملاصدرا تهران در سال 1391 مجهز و بهینه سازی شد. پس از بهبود یافتن شبکه حمل و نقل عمومی و گسترش ناوگان اتوبوسرانی، کمبود خطوط مترو و همچنین قطار شهری در این خیابان خودنمایی می کردند.

خیابان ملاصدرا در مجاورت مراکز اداری و دولتی بسیار زیادی در تهران واقع شده است و همچنین اکثر بانک ها در این خیابان دارای شعبه می باشند. از جمله این بانک ها که در این خیابان دارای شعبه می باشند می توان به بانک ملی، تجارت، صادرات، شهر، رسالت، دی، آینده، ملت، کارآفرین، پارسیان و گردشگری اشاره کرد. در صورتی که برای انجام کارهای بانکی خود نیاز به مراجعه حضوری به بانک داشته باشید بدون شک می توانید بانک مورد نظر خود را در این خیابان پیدا کنید. از دیگر مراکز خدماتی واقع در این خیابان می توان به مرکز ام آر آی ملاصدرا و بیمارستان بقیه الله اشاره کرد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتر در رابطه با خیابان ملاصدرا تهران نیاز دارید می توانید با اطمینان خاطر به سامان 724 مراجعه نمایید. البته لازم به ذکر است که علاوه بر خیابان ملاصدرا اطلاعات قابل توجهی در رابطه با دیگر محله های موجود در تهران به سامان 724 مراجعه نمایید.