نقش میز در دکوراسیون داخلی

یکی از وسایل خانه که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون خانه و ایجاد سبک برای دکوراسیون دارد میز ها می باشند، همانطور که می دانید امروزه میز های رزینی طرفداران زیادی پیدا کرده است و البته از آنجایی که ترکیب رزین با چوب واقعا خیره کننده است از این رو ما سایت هنری آنلاین به شما معرفی می کنیم. یکی از میز هایی که از آن برای پذیرایی استفاده می شود و زیبایی خیلی خاصی دارد و نشان دهنده سبک و سلیقه ایرانیان می باشد میز کنسول است.

 اصولا کنسول را به همراه آینه استفاده می کنند چرا که ترکیب این دو با هم بسیار زیبا و کاربردی می باشد، سایز این میز ارتباط مستقیمی با فضای خانه شما مخصوصا محیطی که می خواهید کنسول را در آن قرار دهید دارد. یکی از دیگر انواع وسایل دکوری بوفه ها می باشند این بوفه ها هستند که ویترین خانه ما به حساب می آیند و یکی از وسایل با اهمیت در دیزاین خانه می باشند. آنها علاوه بر زیبایی موجب جا دادن وسایل بسیار زیادی در خود می شوند. بوفه ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آنها کارایی خاصی دارند یکسری از بوفه های امروزی به کمک پتینه کاری روی چوب ساخته می شوند و همانطور که می دانید نقش پتینه کاری در دکوراسیون ساختمان یکی از کار های مدرن و محبوب می باشد.

photo_2019-07-20_19-20-34

 

نقش پتینه کاری در دکوراسیون ساختمان

امروزه پتینه کاری طرفداران زیادی پیدا کرده است و نقش پتینه کاری در دکوراسیون داخلی پر رنگ تر از پیش شده است، اگر بخواهید از افرادی که به صورت تخصصی در این حرفه مشغول به کار هستند سوال کنید به احتمال زیاد پتینه کاری را تشبیه به کهنه کاری می کنند اما بدانید که این هنر تنها به اینجا ختم نمی شود و این هنر می تواند جلوه هایی متفاوت را به خانه شما بیاورد، به عنوان مثال پتینه کاری دارای انواع بسیار مختلفی از جمله: کهنه کاری، ایجاد ترک و ایجاد طرح می باشد. اما در کل می توان انواع پتینه کاری را به دو گروه مدرن و قدیمی تقسیم کرد. برای آشنایی با پتینه کاری روی دیوار با سایت معتبر هنری آنلاین همراه باشید.

photo_2019-07-20_19-19-30

جالب است بدانید بیشتر افرادی که در این حرفه مشغول به فعالیت هستند بر این باورند که این هنر به معنای کهنه کاری است، اما همانطور که پیش تر گفته ایم کهنه کاری یکی از انواع پتینه کاری می باشد نه معنای آن، این هنر یک هنر ایتالیایی می باشد و دارای شاخه های مختلفی می باشد، که یک مدل آن که پتینه کاری در نقاشی خانه نام گرفته است به مجموعه کار هایی که ظاهری قدیمی به دیوار های خانه می دهد می گویند. در بسیاری از کاخ های مجلل ایرانی، انگلیسی، روسی و ایتالیایی نمونه های خیلی خوبی از پتینه کاری روی شیشه را می توان پیدا کرد.

photo_2019-07-20_19-20-26

در ایران قدیم بیشتر از گچ برای دیوار ها استفاده می شد تا پتینه کاری، البته همانطور که می دانید گچ بری یکی از هنر های شاخص ایرانیان بوده و دارای طرفداران زیادی است، اما این به این معنا نیست که این هنر مورد استفاده ایرانیان قرار نگرفته است البته این هنر مدتها مورد استفاده نبوده ولی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پتینه کاری در واقع یک شغل به حساب نمی آید بلکه یک هنر است. در ایران ما گروه های خیلی حرفه ای برای اجرای این هنر داریم و اصولا این افراد واقعا هنرمند می باشند.

طراحی خانه به سبک مراکشی

مراکش یکی از کشور هایی است که دارای معماری قوی می باشد، معماری آنها از قدیم مورد توجه بوده و دارای طرفداران زیادی است. هنر این کشور یکی از مرموز ترین و جالب ترین هنر ها در دنیا می باشد، چرا که این معماری دارای جزئیات و هندسه خیلی قوی است که موجب آشنایی ما با هنر مراکشی در معماری می شوند، هنر معماری این کشور بسیار مجلل و لوکس و قوی می باشد و در بیشتر معماری های این کشور از رنگ های تند استفاده می شود. یکی از انواع هنر ها در مراکش پتینه کاری روی سفال است.

نقش رنگ های ترکیبی در دکوراسیون

سال های خیلی زیادی می باشد که سبک مینیمال به همراه همان ساده گرایی که در بتن خود به همراه دارد روی بورس است و طرفداران زیادی دارد. اما امروزه که هنر ها پیشرفت زیادی داشته اند و حتی می توان گفت سبک های زیادی به آنها اضافه شده است و درخشش این سبک ها وسعت هنر را خیلی زیاد کرده است یکی از این هنر ها اکسیمالیزم یا همان افراط گرایی می باشد که در آن از رنگ های ترکیبی زیادی استفاده می شود و دقیقا نقطه مقابل مینیمال شناخته می شود.

آشنایی با نقش مبل در دکوراسیون داخلی

مبلمان یکی از موارد بسیار مهم در دکوراسیون داخلی می باشند اما به علت های زیادی نظیر بزرگ، حجیم و گران قیمت بودن مبل، کمتر تعویض می شوند. یکی از مبلمان معروف و زیبا که از دیرباز در ایران مورد استفاده قرار می گرفته است مبلمان چرمی می باشد.

همانطور که می دانید همیشه برای چیدن دکوراسیون خانه اول از همه به جایگاه مبلمان فکر می شود، میز تلویزیون، فرش ها و میز ناهار خوری همیشه در رده های بعدی قرار می گیرند، به عنوان مثال زمانی که شما یک مبل کلاسیک را در اتاق نشیمن قرار می دهید هرگز از یک تابلو که زمینه آن قهرمانان تخیلی می باشد استفاده نمی کنید این به این معنا است که ما اصولا سعی بر این داریم که از یک سبک خاص تبعیت کنیم. امیدواریم از این مقاله که عنوان آن نقش پتینه کاری در دکوراسیون داخلی بود لذت لازم را برده باشید.