این روزها برخی از ساعت­های مچی زنانه جزئی از زیورآلات بانوان محسوب می­شوند، نگین­ها و جواهرات به کار رفته بر روی این نوع ساعت­­ها بسیار زیبا و دلربا است. انتخاب ساعت مچی مناسب در زیبایی و جذابیت فرد بسیار تاثیرگذار است در نتیجه خانم­ها باید در انتخاب ساعت خود، نهایت دقت و توجه را به کار برند. انتخاب ساعت مناسب نشان­دهنده شخصیت و سلیقه شماست در نتیجه بهتر است که با انتخابی دقیق، ظاهر و استایل خود را به بهترین شکل ممکن نمایان سازید. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی پل کالا به کمک شما آمده است و با ارائه زیباترین و شیک­ترین ساعت­ها مشکل شما را در انتخاب ساعت مناسب برطرف کرده است.

برای مشاهده و خرید انواع مدل ساعت اورجینال اینجا کلیک کنید.

212

ساعت بند چرمی زنانه

ساعت­ها از لحاظ مدل، برند و جنس بسیار متنوع­ هستند. یکی از موارد مهمی که خانم­ها حتما باید به آن توجه کنند، هم­­خوانی ساعت با سبک لباس است. خوشبختانه ساعت بند چرمی زنانه این مشکل را برطرف کرده است این نوع ساعت­ها یکی از محبوب­ترین نوع در میان بانوان هستند. سبک ساده و شیک بند چرمی این نوع ساعت­ها، آن­ها را مناسب استفاده در بسیاری از مراسم­های رسمی، نیمه رسمی و همچنین محیط­های اداری کرده است. به طور کلی اگر تمایل دارید که ساعتی مناسب موقعیت­ها و شرایط مختلف داشته باشید، ساعت بند چرمی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در میان ساعت­ها بند چرمی، نوع کلاسیک به دلیل ظرافت و زیبایی خاص خود، در میان خانم­ها بسیار پرطرفدار است.

12312312312

ساعت بند استیل زنانه

ساعت­ بند استیل زنانه نیز در طرح­ها و مدل­های مختلف در بازار یافت می­شوند شاید برخی تصور کنند که سبک ساعت­های بند استیل برای بانوان بسیار زمخت بوده و مناسب نیست این در حالی است که برخی از ساعت­های بند استیل زنانه به قدری ظریف و زیبا ساخته شده­اند که می­توان در مهمانی­ها از آنها استفاده کرده و همچون یک ستاره درخشید. به طور کلی ساعت­های بند استیل زنانه به دلیل ظرافت و سادگی­شان مناسب موقعیت­های مختلف هستند.

323423

ساعت بند پلاستیکی

این روزها ساعت­ بند پلاستیکی به خصوص در میان دخترخانم­ها بسیار طرفدار پیدا کرده­ است. سبک شاد و طرح به روز این مدل ساعت­ها موجب شده که حتی بانوان پیرو مد روز نیز به این­گونه ساعت­ها روی بیاورند. امروزه ساعت­­های بند پلاستیکی ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند و حتی می­توانید برخی از این ساعت­ها را در مهمانی­ها و مراسم­های رسمی مورد استفاده قرار دهید. البته لازم به ذکر است که ساعت­های بند پلاستیکی معمولا به صورت اسپرت طراحی می­شوند در نتیجه بسیاری از افراد، این نوع ساعت­ها را به منظور استفاده روزمره و مناسبات غیر رسمی خریداری کرده و مورد استفاده قرار می­دهند. این ساعت­ها به دلیل مدل اسپرت و مقاومت بالای خود در میان ورزش­کاران نیز طرفدار داشته و مورد استفاده قرار می­گیرد.

345345

ساعت بندپارچه­ای 

ساعت­ بند پارچه­ای از جمله ساعت­هایی است که جدیدا طرفدار­های زیادی پیدا کرده­ است. این ساعت­ها با رنگ­ها و طرح­های پارچه­ای زیبا و رنگارنگ دل خانم­ها را به دست آورده­اند. نقش و نگار برخی از مدل­های ساعت­های بند پارچه­ای و همینطور جنس لطیف آن، برای بسیاری از دخترخانم­ها مناسب است و طراوت و شادابی آنها را چند برابر نشان خواهد داد.

شکل صفحه­ ساعت­های مچی

ساعت­های مچی تنها بر اساس مدل و جنس بدنه تقسیم بندی نمی­شوند. صفحه ساعت مچی دارای اشکال و طرح­های مختلف است و معمولا ساعت­های صفحه گرد رایج­تر بوده و طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. البته می­وان گفت که ساعت­های با صفحه مربعی و یا اشکال نامنظم نیز طرفداران مختص به خود را داشته و حتی برخی از آنها به قدری زیبا و ظریف ساخته شده­اند که هیچ خانمی پس از دیدن آن از خرید منصرف نخواهد شد. به طور کل ساعت­هایی که برای بانوان ساخته می­شود دارای زرق و برق بیشتری بوده و همچنین مدل­های متنوع­تری از آنها در بازار یافت می­شود.

43564543

کدام انتخاب درست است

بسیار مهم است که بدانید حتی انتخاب نوع ساعت در استایل و ظاهر شما بسیار اهمیت دارد. مسلما بانوانی که به ظاهر خود اهمیت می­دهند این نکته را مد نظر قرار داده و نهایت دقت را در هنگام خرید به کار­خواهند برد. مسلما هزینه­ای که قرار است برای خرید ساعت بپردازید در نوع، برند و کیفیت آن کاملا تاثیر گذار است. برخی از افراد ترجیح می­دهند که هزینه کمتری بابت خرید ساعت بپردازند و به جای آن چند نوع و مدل مختلف را از برندهای معمولی­تر انتخاب کنند اما برخی دیگر از بانوان ترجیح می­دهند که ساعتی با کیفیت و برند عالی انتخاب کرده و در مواقع مختلف از آن استفاده کنند. خوشبختانه با رواج فروشگاه­های اینترنتی خرید کردن بسیار آسان شده است. شما به­راحتی می­توانید از طریق لب­تاب و یا گوشی­های موبایلتان، زیباترین و بهترین ساعت­ها را انتخاب کرده و تنها با یک کلیک ساده آن را خریداری کنید. سایت تجاری پل کالا یکی از بهترین فروشگاه­های اینترنتی برای انتخاب ساعت با برند مناسب است. در صورتی که تمایل به خرید ساعتی مناسب هستید، سایت تجاری پل کالا را از یاد نبرید.

منابع:

  1. https://www.truefacet.com/guide/5-tips-on-how-to-build-a-womens-watch-collection/
  2. https://www.t3.com/features/best-watches
  3. http://www.salamatnews.com/news/244291/4-%D8%AA%D8%B1%D9%81%D9%86%D8%AF-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%85%DA%86%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87