این شهر  تنها یکی از محبوب ترین شهرهای تابستانی ترکیه است. بازار های بزرگ و رنگارنگ خیابان های شهر راهی را فراهم می کنند که با مردم محلی آشنا شوید. در اینجا ما به بررسی برخی از بهترین مکان های خرید در آنتالیا پرداخته ایم.

بازارKaleiçi

یکی از بهترین مکان هایی که در آن بعضی از معروف ترین خرده فروشی های آنتالیا   در تور آنتالیا وجود دارد، بدون شک یکی از بازار های ناحیه قدیمی آنتالیا است، که به نام Kaleiçi شناخته می شود. در امتداد خیابان های سنگ فرش، از بسیاری از خانه های چوبی زیبا با معماری عثمانی عبور می کنید و از مغازه هایی که می توانید برخی از بهترین محصولاتی که آنتالیا ارائه می دهند را در آنها پیدا کنید. سوغات محلی، جواهرات، لباس، عتیقه جات، و فرش ها همه در دسترس هستند و می توانند در اطراف خیابان های خرید اصلی Cumhuriyet، Gülikük و آتاتورک یافت شوند.

بازار Çağlayan Bazaar

آنتالیا دارای تعداد بسیاری از بازارهای سنتی در فضای باز است، اما یکی از بزرگترین بازارهای محلی در منطقه چاغلان است. در اینجا شما یک سری از محصولات شگفت انگیز از میوه ها و سبزیجات تازه، ماهی، آجیل، ادویه جات، و انواع زیتون را که از روستاها در مجاورت شهر آورده شده است، پیدا خواهید کرد. بازار نیز محل خوبی برای مشاهده افراد محلی است که برای خرید خود به آنجا می آیند.

بازار Antalya Kaleiçi Marina

اگر به دنبال بازدید از فروشگاه هایی هستید که مارک های محلی و بین المللی را ارائه‌ی می دهند یا نیاز به تجهیزات برای غواصی یا ورزش های آبی دارید، به کالایچی مارینا بروید، که همچنین یکی از بازار های دیدنی زیبا است. هنگامی که شما خرید خود را انجام دادید، در یکی از کافه ها و رستوران های اطراف یک میز رزرو کنید و یا به دریا رفته و در آب استراحت کنید .

مرکز خرید Shopping centers

اگر شما بیشتر به دنبال خرید شخصی هستید، آنتالیا از شما با گزینه های بسیار زیادی  پذیرایی خواهد کرد. شما می توانید به TerraCity Mall، بزرگترین مرکز خرید شهر با بیش از 150 فروشگاه و 30 رستوران بروید، و مطمئن شوید که هر آنچه که در جستجوی آن هستید در این مرکز پیدا می کنید. در اینجا نیز یک سوپر مارکت بزرگ Migros وجود دارد که در صورتی که نیاز به مواد غذا دارید می توانید از این سوپر مارکت محصولات مورد نیاز را تهیه کنید.

بازار İki Kapılı Han

برای داشتن یک تجربه تاریخی تفریحی در آفر تور آنتالیا ارزان لحظه آخری ، به بازار İki Kapılı Han بروید که از اواخر قرن 15th دایر شده است که به سمت شمال شهر آنتالیا، Kaleiçi است، به این بازار قدیمی، زیبا و سرپوشیده بروید. این مکان بسیار خوبی برای پیدا کردن سوغات محلی و صنایع دستی ترکیه است و در این بازار از جواهرات، کارگاه های مس و متخصصان صنایع فلزی، و همچنین بازرگانان فروش پارچه های زیبا، کاشی های سبک Isnik و ادویه جات، بازدید کنید.

بازار خیابان لارا Lara Street Center

 این بزرگترین بازار خیابان آنتالیا است (به زبان پازار در ترکی).در این بازار فروشگاه های پوشاک، جواهرات، لوازم جانبی، کیف، و سوغاتی، و همچنین محصولات تازه، گیاهان و غذاهای آماده به فروش می رسد. این بازار قطعا یکی از پرشور ترین بازارهای آنتالیا برای رفتن است اگر شما یک خریدار پرشور هستید حتما از این بازار دیدن کنید.

مرکز خریدATM Deepo Outlet

یکی از محبوب ترین مراکز خرید در آنتالیا ATM Deepo Outlet است. این مرکز خرید یک فروشگاه بزرگ است که در آن می توانید در طول سال پیشنهادات و آفر های  ویژه ، لباس های مارک با کیفیت را خریداری کنید. با وجود کمترین قیمت ممکن، تمام کالاها دارای کیفیت مناسب هستند. در این بازار  لباس های متنوع زیبا، کفش هایی برای هر سلیقه ای، لباس های ورزشی و لوازم جانبی ساحلی ارائه می دهند. خانم ها مطمئنا از یک انتخاب های متنوع و  گسترده ای از لباس لذت خواهند برد. همچنین چندین مغازه بزرگ برای کودکان وجود دارد. بیشتر بخوانید:

جاذبه های گردشگری آنتالیا در تور آنتالیا

مرکز خرید Migros

به گزارش سفر باتو ، سری به مرکز خرید Migros، که افتتاح آن در سال 2001 است بزنید. این مجموعه بزرگ تجاری و سرگرمی است که در آن می توانید خرید ها ی خود را انجام دهید. این مجموعه پر از فروشگاه های لباس و کفش در  انواع متفاوت قیمت ها است. در اینجا شما  فروشگاهی از مارک  Waikiki LC محبوب ترکیه را پیدا خواهید کرد. این برند لباس مردانه، زنانه و کودکانه را به فروش می رساند. تمام محصولات ارائه شده دارای کیفیت مناسب هستند، قیمت ها قطعا خریداران را به وجد می آورد. علاوه بر لباس، شما می توانید لوازم آرایشی و عطر و ادکلن را خریداری کنید و سپس در یک سینما به تماشای فیلم بپردازید یا در یکی از رستوران های مجلل این مرکز زمان خوشی را سپری کنید.

مجموعه تجاری TerraCity

یکی از بزرگترین مراکز خرید در آنتالیا در تور آنتالیا ، مجموعه تجاری TerraCity است. این فروشگاه دارای بیش از 160 فروشگاه و نمایندگی از لباس و کفش مارک های محبوب اروپا و ترکیه است. حتی یک فروشگاه الکترونیک بزرگ وجود دارد که ابزارهای جدیدی را با قیمت های بسیار پایین تر از اروپا ارائه می دهد. این مکان برای خرید با کودکان مناسب است.در این مجموعه  یک فروشگاه پوشاک کودکان Burberry وجود دارد.

بازارهای MarkAntalya

اگر محصولات موجود در این فروشگاه ها کافی نباشد، می توانید به مجموعه بازارهای MarkAntalya نگاه کنید. شما می توانید به معنای واقعی کلمه همه چیز از لباس های مد روز از مارک های محبوب گرفته تا  محصولات محلی و سوغاتی اصلی را در این محل پیدا کنید. برخی از فروشگاه های بزرگ لوازم آرایشی و عطری و بیش از ده رستوران و کافه برای بازدید کنندگان وجود دارد.