فصل تابستان با زیبایی و طراوت مخصوص خودش کم کم نزدیک می شود و خانواده ها به جنب و جوش های مخصوص این فصل مشغول هستند. خیلی از پدرهای خانواده به روی پشت بام ها می روند تا تعمیر و سرویس کولر ها و تجهیزات سرمایشی را انجام دهند. خیلی از خانواده ها نیز از تعمیرکارها و سرویس کارهای های مختلف کمک می گیرند. اما فصل تابستان که از راه می رسد، هجوم حشرات موزی نیز شدت بیشتری می گیرد. زیرا گرم شدن زمین باعث می شود حشره هایی که در فصل زمستان در زیر زمین به سر می بردند، به دلیل گرما دوباره به روی زمین بیایند و شروع به زاد و ولد کنند. در این مواقع اگر دیر به خودمان بیایم ناگهان می بینینم که تمام خانه را سوسک های ریز آشپزخانه گرفته، مگس ها در جای جای خانه در حال پرواز هستند، پشه ها هر شب جشن خود را در خانه ما برگزار می کنند و سوسک حمام از تمام سرویس بهداشتی بالا می روند. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه زاد و ولد حشره های موزی اوج بگیرید به دنبال راهی برای مبارزه با آنها باشیم تا هم سلامت خود و هم سلامت اعضای خانواده را حفظ کنیم. با انجام کارهای ساده که در ادامه بیان می شود، می‌توانید خودتان را مهیای یک تابستان بدون حشرات کنید. با ما در ادامه همراه باشید.

در جمع‌آوری زباله‌ها دقت کنید

یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای تغذیه حشرات سطل‌های زباله هستند. سعی کنید از سطل‌های زباله دردار استفاده کنید و زباله‌ها را زودبه‌زود به بیرون از خانه منتقل کنید. همچنین بهتر است به امر تفکیک زباله توجه بیشتری کنید تا حشرات فرصت تخم‌ریزی و تغذیه از زباله‌های تر را نداشته باشند. این روش باعث می‌شود که حشره‌ها نتوانند در میان زباله‌ها آشیانه کنند و شرایط برای رشد کردن آن‌ها سخت شود.

خانه را سمپاشی کنید

یکی از بهترین زمان‌ها برای اینکه جلوی تخم‌ریزی و رشد حشرات را بگیرید، در انتها بهار و اوایل فصل تابستان است. در این مواقع که حشره‌ها هنوز به خودشان نیامده‌اند، می‌توان با سمپاشی به‌موقع منازل جلوی ازدیاد جمعیت آن‌ها را گرفت. البته بهتر است خودتان دست به این اقدام نزنید زیرا ممکن است به دلیل استفاده از سموم نامناسب باعث مقاوم شدن این حشرات شوید. برای این کار از یک شرکت سمپاشی منازل معتبر کمک بگیرید. البته اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید بهترین روش این است که تمامی ساختمان همراه باهم سمپاشی انجام دهند تا ریشه این حشرات به‌طور کامل کنده شود.

سایت استادکار

از توری پنجره استفاده کنید

اگر شما هم جز آن دسته از خانواده‌هایی هستید که دوست دارید نسیم بهاری در خانه‌تان بپیچد ولی نگران هجوم حشرات و جانورانی مثل مارمولک هستید، بهتر است از توری پنجره استفاده کنید. توری در و پنجره یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از ورود حشرات و جانواران است. هرچند ممکن است که با سمپاشی به‌موقع جلوی رشد و نمو حشرات را گرفته باشید اما امکان دارد که حشرات از ساختمان‌ها و خانه‌های مجاور پرواز کنند و به سمت خانه شما بیایند. با این روش هم می‌توانید از هوای مطبوع بهار استفاده کنید و هم جلوی ورود حشرات را بگیرید.

هستند افرادی که برای جلوگیری از ورود حشره‌ها از توری‌های پارچه‌ای استفاده می‌کنند که ممکن است به‌مرورزمان پوسیده و پاره شود. اما اگر ترجیح می‌دهید از یک کالای عمری باکیفیت خوب استفاده کنید بهتر است ساخت توری پنجره را به یک سازنده توری بسپارید که محصول باکیفیت و مناسب به‌اندازه پنجره برایتان درست کند و خودش توری برایتان نصب کند.

اپلیکیشن استادکار چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟

اپلیکیشن استادکار یک برنامه کاربردی است برای افرادی که نیاز به دریافت کمک از متخصصان و تعمیرکاران دارند. به این شکل که وقتی نیاز به خدمات داشتید به این اپلیکیشن مراجعه می‌کنید و با ثبت درخواست می‌توانید از بین متخصصان مختلف، فرد موردنظر خود را برای انجام خدمت انتخاب کنید. متخصص نیز درزمانی که شما تعیین کرده‌اید به منزل شما مراجعه می‌کند و به شما خدمت‌رسانی می‌کند.

اگر شما هم به خدمات مربوط به منزل، خودرو، خدمات تأسیساتی و تعمیراتی و هر نوع خدمت دیگر مربوط به ساختمان نیاز دارید، می‌توانید اپلیکیشن استادکار را از اپ استورها دانلود کنید و یا به سایت استادکار مراجعه کنید و سفارش خود را به‌راحتی ثبت کنید.