به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین رنجبران مجری و سردبیر برنامه شناسنامه اظهارداشت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی فردا (سه شنبه) ساعت ۱۷: ۳۰ میهمان برنامه شناسنامه است.

مجری و سردبیر برنامه شناسنامه تصریح کرد: لاریجانی در این برنامه به مباحث مختلفی همچون آموزه های پدرش آقا میرزا هاشم آملی لاریجانی، روابط خانوادگی برادران لاریجانی و سمت های مختلف آنها به ویژه اینکه دو قوه را در اختیار دارند، مسئولیتی که در آغاز انقلاب در صداو سیما داشته و مدیر واحد مرکزی خبر بوده صحبت کرده است.

وی همچنین یادآور شد: حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۸۶ و پاسخ به اینکه برخی می گویند علت تشتت بین اصولگرایان انتخاب وی از طرف شورای هماهنگی نیروهای انقلاب توسط ناطق نوری بوده است، پرونده هسته ای را در چه شرایطی تحویل گرفته و تحویل داده و روابطی که با سولانا داشته است و خاطراتی از دیدارهایشان، علت استعفا از دبیری شورای امنیت ملی، اختلاف نظر میان دولت و مجلس و ریشه اختلاف بین این دو قوه از مباحثی است که لاریجانی درباره آنها صحبت کرده است.

بر این اساس قرار بود علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قرار بود جمعه شب بر روی آنتن برود که به دلیل پخش برنامه مناظره نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری پخش نشد.