به گزارش پارس به نقل از تسنیم، احمدرضا عامری افزود: قرار بود میزان افزایش قیمت بلیت اتوبوس در طرح نوروزی سال ۹۳ بیشتر از ۲۰ درصد باشد، اما با توجه به شرایط اقتصادی مقرر شد مانند سال های اخیر میزان افزایش همان ۲۰ درصد باشد.

وی با بیان این که پیش فروش حضوری بلیت اتوبوس از ۱۸ اسفند از طریق دفاتر مرکزی فروش و دفتر فروش شرکت های مسافربری آغاز می شود، اظهار کرد: در طرح نوروزی ۲۰ هزار دستگاه اتوبوس، ۴۶ هزار مینی بوس و ۴۰ هزار سواری جابجایی مسافران را انجام می دهند.

رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری با اشاره به این که در بحث تامین اقلام و ملزومات مورد نیاز اتوبوس ها کمبودی نداریم، گفت: این در حالی است که قیمت ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته، اما میزان افزایش قیمت بلیت همان رقم پارسال است.

پیش تر معاون وزیر راه و شهرسازی به تسنیم گفته بود: رقم دقیق افزایش قیمت بلیت اتوبوس در نوروز ۹۳ مشخص نیست و در صورت تعیین رقم افزایش قیمت اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

داود کشاورزیان افزود: برای تعیین میزان افزایش قیمت بلیت نوروزی اتوبوس منتظر بودیم تکلیف سوخت روشن شود، چراکه یکی از فرضیات این بود که سوخت تا پایان سال گران می شود.

وی در واکنش به این که معاون اول رئیس جمهوری افزایش قیمت سوخت را منتفی اعلام کرده، گفت: با توجه به این که تکلیف سوخت روشن شده باید برای میزان افزایش قیمت نوروزی بلیت اتوبوس تصمیم گیری کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص زمان اعلام افزایش قیمت بلیت اتوبوس در نوروز ۹۳گفت: ظرف چند روز آینده و پس از تصمیم گیری در این رابطه رقم افزایش قیمت بلیت اتوبوس در نوروز را اعلام خواهیم کرد.