به گزارش پارس ، عبدالهی که طی چند ماه اخیر پزشک معالج او اعلام کرده که برای درمان نیازمند استفاده از آمپول هایی با هزینه چند میلیون تومانی است درباره تهیه این آمپول ها به مهر گفت: پیش از این هلال احمر پیش فاکتوری را به ما داد که در آن قیمت ۶ عدد آمپول مورد نیاز که تنها در کشور آمریکا تولید می شود، ۸۰ میلیون تومان اعلام شده بود. ما از طریق یکی از دوستان که خواهرش در آمریکا زندگی می کند و پزشک است، درباره این آمپول و قیمت آن پیگیری کردیم و متوجه شدیم که قیمت یک عدد از این آمپول ها یک هزار و ۵۰۰ دلار است.

وی ادامه داد: چندی پیش از یکی از شبکه های تلویزیونی گزارشی از وضعیت من تهیه کردند و من هم درباره وضعیت قیمت آمپول ها و پیش فاکتور هلال احمر صحبت کردم. حتی با پزشک معالج من هم گفتگو کردند اما این گزارش از تلویزیون پخش نشد. از طرف دیگر از هلال احمر هم با من تماس گرفتند و درباره پیش فاکتور و اینکه برای تهیه آمپول ها از من حمایت خواهند کرد صحبت کردند اما دیگر خبری از آن ها نشد.

این هنرمند عرصه تئاتر که طی سال های گذشته با بیماری دست و پنجه نرم می کند، تأکید کرد: هر روز حالم بدتر می شود و مشخص نیست که سرانجام تهیه این آمپول ها چه خواهد شد.

عبدالهی درباره حمایت از سوی مدیران و مسئولان معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قصد دارم نمایش" مرگ تصادفی یک آنارشیست" را به عنوان کارگردان روی صحنه ببرم و گروه در حال تمرین نمایش است. به نوعی این اجرا قرار بود حمایتی از من باشد که گویا اینگونه نیست.

این بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر تصریح کرد: بیش از ۴۰ سال است که در تئاتر حضور دارم ولی قراردادی که با من بسته شده به قدری نازل و ناچیز است که باعث ناراحتی من شد. توقع حمایت کردن مدیران توقع بی جایی است وقتی حق و حقوق من را به عنوان یک فعال و هنرمند تئاتر رعایت نمی کنند. رعایت حق و حقوق هم به کنار، حتی یک احوالپرسی هم از من نمی کنند.

مصطفی عبدالهی که باید عمل پیوند مغز استخوان را انجام دهد، برای آمادگی جسمی لازم جهت این پیوند نیازمند مصرف آمپول هایی است که قیمت هر کدام از آن ها حدود ۶ میلیون تومان است.