به گزارش پارس به نقل از مهر، ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه امسال مرد کشاورزی در تماس با پلیس از کشف جسد مرد ناشناسی در منطقه ییلاقی مازندران خبر داد.

در ادامه تیمی از کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی راهی محل حادثه در حوالی روستای تلوک شدند.

مردم کشاورز خود را به ماموران رساند و مدعی شد جسد مرد ناشناس در حالی که گلوله ای به بدنش اصابت کرده در یک خودروی پژو پارس رها شده است.

تیم جنایی با کمک شاهد ماجرا راهی محل پارک خودرو شده و در بررسی های اولیه دریافتند جسد متعلق به مردی حدوداً ۳۵ ساله می باشد که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. خونریزی شدید مقتول باعث شده بود مرد کشاورز تصور کند او با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

ماموران در نخستین گام با بررسی خودرو موفق به شناسایی هویت مقتول به نام فاتح شدند. همچنین پلاک خودروی او نشان می داد او ساکن استان دیگری بوده و پس از آمدن به مازندران قربانی این جنایت شده است.

با شناسایی هویت مقتول کارآگاهان با خانواده او تماس گرفته و متوجه شدند فاتح اهل سنندج بوده و دو روز قبل برای انجام کارهای اداری به مازندران آمده بود.

کشف سرنخ جنایت

کارشناسان بررسی صحنه جرم در بازرسی دقیق خودرو یک سفته پیدا کردن که بر روی آن اسم زنی به نام" نیلوفر" نوشته شده بود. با کشف این سرنخ هویت فرد مورد نظر در سیستم جامع پلیس مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد او اهل ساری می باشد.

بلافاصله تیمی از کارآگاهان راهی خانه نیلوفر شده و متوجه شدند او به شهر دیگری سفر کرده است که در ادامه دختر ۲۰ ساله در خانه یکی از اقوامش شناسایی و تحت بازجویی قرار گرفت.

نیلوفر در بازجویی ها گفت: مقتول از آشنایان خانوادگی ما می باشد که دو روز قبل به خانه مان آمد. روز حادثه من موضوع مزاحمت های پسر جوانی به نام" پویا" را با فاتح در میان گذاشتم و قرار شد مقتول با پویا صحبت کند. بعد از این ملاقات دیگر خبری از فاتح نشد و من تصور می کردم او به شهر خود رفته است.

دستگیری قاتل

سرهنگ محمد عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره به خبرنگار مهر گفت: ۳ ساعت پس از کشف جسد هویت تنها مظنون این جنایت شناسایی و او پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شد.

پویا در بازجویی های اولیه منکر هر گونه قتلی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه فاتح با من تماس گرفت و خواست قراری با همدیگر داشته باشیم. وقتی سوار ماشینش شدم او شروع به نصیحت من کرد. در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با چاقویی که همراه داشتم ۱۰ ضربه به بدنش وارد کردم بعد هم جسد را در همان حال رها کرده و به خانه بازگشتم.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران ادامه داد: با اعترافات متهم خانه وی مورد بازرسی قرار گرفت که پول های متعلق به مقتول در حالی که خون آلود بود در آنجا کشف شد. متهم به قتل پس از اعتراف به این جنایت به محل کشف جسد منتقل شد تا صحنه قتل را بازسازی کند.