به گزارش پارس به نقل از تسنیم، منابع امنیتی سوریه از کشته و زخمی شدن شش نفر بر اثر اصابت خمپاره گلوله های تروریستی به منطقه القصاع دمشق خبر دادند.

به گزارش شبکه المنار، تروریست های سوری ساعتی پیش یک خمپاره به منطقه القصاع دمشق شلیک کردند که در پی آن یک شهروند سوری کشته شد و پنج نفر دیگر نیز زخمی شد.

گروه های تروریستی روز گذشته نیز چندین خمپاره به مناطق مختلف دمشق از جمله" الزبلطانی، خیان بغداد، میدان العباسیین، الدویلعه، القصاع، خیابان الفیصل و سوق الهال" شلیک کردند.


حملات خمپاره ای تروریست های سوری به مناطق مختلف دمشق در حالی افزایش پیدا می کند که ارتش سوریه اخیرا توانست به موفقیت های چشمگیری در آزادسازی مناطق مختلف حومه دمشق دست پیدا کند.


نیروهای سوریه همچنین طی چند روز گذشته موفق شدند اکثر مناطق تحت کنترل شورشیان در حومه جنوبی پایتخت از جمله روستای استراتژیک" قاره" را به کنترل خود در آورند و این مناطق را از وجود گروه های تروریستی پاکسازی کردند.


تروریست های سوری شنبه شب هفته جاری نیز دو خمپاره به منطقه القصاع و القصور دمشق شلیک کردند که در پی آن یک زن کشته و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.


بنا به این گزارش، سه شهروند سوری نیز بر اثر شلیک خمپاره به یکی از رستوران های منطقه القصور زخمی شدند و افراد مسلح با چندین خمپاره منطقه مسکونی العباسیین را نیز مورد هدف قرار دادند که به دنبال آن به چندین ساختمان آسیب وارد شد.
شب گذشته نیز تروریست های سوری چندین گلوله خمپاره به مناطق مختلف دمشق شلیک کردند و در پی آن چندین نفر کشته و زخمی شدند.


حملات خمپاره ای تروریست سوری تقریبا هر روز ادامه دارد و به گزارش منابع خبری سوریه طی هفته گذشته بیش از ۴۰ خمپاره به مناطق دمشق اصابت کرد.