به گزارش پارس به نقل از مهر، ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ۲۶ آبان امسال ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل در جریان مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از بیمارستان های این شهر قرار گرفتند. در ادامه تیمی از ماموران راهی بیمارستان شده و در بررسی های اولیه خود متوجه شدند، مقتول پسر ۲۴ ساله ای به نام نصیر است که بر اثر اصابت ضربه کارد به سینه اش فوت کرده است.

تحقیقات از خانواده مقتول نشان داد، شب حادثه افراد ناشناسی به در خانه آنها رفته و پس از اینکه نصیر در را باز کرده آنها با ضربه کارد او را مجروح کرده و از محل گریخته بودند.

با توجه به نوع قتل تیم جنایی دو فرضیه را در این خصوص مطرح کردند. قتل با انگیزه اختلاف مالی و مسائل شخصی دو فرضیه ای بود که پیش روی ماموران قرار گرفت.

در نخستین گام کارآگاهان به تحقیق از دوست صمیمی مقتول پرداخته که او در بازجویی ها گفت: نصیر چندی قبل با دختر جوانی آشنا شد و آنها قصد داشتند با هم ازدواج کنند.

همزمان با کشف این سرنخ شناسایی دختر جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت و همان شب دختر ۱۸ ساله به نام سارا شناسایی شد. سارا در بازجویی ها گفت: مدتی قبل با نصیر آشنا شده و قرار بود با هم ازدواج کنیم. به دلیل اینکه برادرم بر روی این ارتباطات حساس است این موضوع را هنوز به خانواده ام نگفته بودم.

کاراگاهان سپس برادر سارا به نام مجید ۲۷ ساله را شناسایی و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند. مجید در بازجویی های اولیه منکر قتل شد اما خیلی زود لب به اعتراف گشود و گفت: وقتی متوجه دوستی مقتول با خواهرم شدم تصمیم به انتقام گرفتم. شب حادثه همراه دو تن از دوستانم به مقابل در خانه نصیر رفتیم. وقتی در زدم خود نصیر در را باز کرد. بدون اینکه حرفی بزنم چاقو را در سینه او فرو کرده و از محل جنایت گریختم.

سرهنگ محمد عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با تایید این خبر به مهر گفت: با عملیات همزمان کارآگاهان پلیس آگاهی آمل و ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان راز این قتل در کمتر از هشت ساعت فاش شد و در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری دو همدست متهم از سوی ماموران ادامه دارد.

وی در پایان هشدار داد: افراد جامعه به خصوص جوانان به جای انتقامگیری شخصی بهتر است مسائل را از طریق قانونی و با مراجعه به پلیس و دستگاه قضایی حل کنند. اقدامات خودسرانه و شتابزده هیچگاه سرانجام خوبی نخواهد داشت.