به گزارش پارس به نقل از جهان، مهران مدیری قرار است پس از چند سال دوری از تلویزیون، بار دیگر با تولید یک سریال ۶۰ قسمتی به تلویزیون برگردد.

بر همین اساس، شنیده ها حاکی از آن است که سریال پیشنهادی مدیری، موضوعی اجتماعی دارد، با این حال هنوز از موافقت یا عدم موافقت مسئولین صداوسیما با پروژه جدید مدیری خبری منتشر نشده است.

بنابراین گزارش، " مرد دوهزار چهره" آخرین همکاری مهران مدیری با صدا و سیما بود چرا که عدم توافق مدیران صدا و سیما و تهیه کنندگان سریال" قهوه تلخ" برای پخش این سریال از تلویزیون سرآغاز ورود مدیری به شبکه نمایش خانگی شد.

اما پخش این سریال از شبکه نمایش خانگی برای مهران مدیری نیز حاشیه ساز شد. عدم تحویل جوایز مخاطبان" قهوه تلخ" و عدم تولید قسمت آخر از سوی تهیه کنندگان، باعث ایجاد حاشیه هایی برای مهران مدیری گردید که البته وی سعی کرد با تهیه کنندگی وکارگردانی سریال" ویلای من" در شبکه خانگی آن را جبران کند.

گفتنی است اگرچه مهران مدیری هم اکنون مشغول تولید سریال" شوخی کردم" برای پخش از شبکه نمایش خانگی است اما این سئوال در ذهن ایجاد می شود که آیا سریال" شوخی کردم" پایان همکاری مدیری با شبکه نمایش خانگی است؟ !