به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در اطلاعیه پلیس راه کشور آمده است: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

جاده کرج- چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

جاده هراز

تردد تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه شنبه چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت ۶ روز جمعه تا ۳ بامداد روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

جاده دماوند

تردد تریلر ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا روزهای سه شنبه چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت ۶ جمعه تا ۳ بامداد شنبه از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

جاده زاهدان – زابل

تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روزهای سه شنبه و جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم قزوین _ رشت

تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روز سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه از محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس ممنوع می باشد.

محورهای استان قم

تردد وسایل نقلیه باربری (تریلی – کامیون – کامیونت) به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴تا ۲۴ روز جمعه از محورهای قدیم قم – تهران, قم – سلفچگان, کاشان – قم و بالعکس ممنوع می باشد و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می توانند از محور سلفچگان ساوه تردد کنند. وسایل نقلیه باربری که از استان های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند باید از محور سلفچگان – ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

تردد کلیه وسایل نقلیه باربری (تریلی – کامیون – کامیونت) به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه که از استانهای جنوبی کشور (هرمزگان, سیستان و بلوچستان, کرمان و یزد) به طرف قم در حرکت هستند باید از مسیر سه راهی نطنز – مورچه خورت – دلیجان – سلفچگان – ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.