به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرهنگ اردشیر مطهری در تشریح جزئیات خبر کشف بیش از ۴۵ کیلوگرم تریاک گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر اینکه فردی به نام" عسگر" در محدوده شهرجدید بهارستان در امر تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت گسترده ای دارد، مأمورین عملیاتی پایگاه هشتم این پلیس شناسایی و دستگیری سوژه را در دستور کار خود قرار داده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی در ادامه افزود: ماموران در تحقیقات متوجه شدند متهم با هویت واقعی" ع. ع" در چند ماه اخیر با قاچاقچیان شرق کشور در ارتباط بوده و از آنان مقادیر متنابهی موادمخدر خریداری و در منزلش نگهداری و پس از انتقال به تهران بین مشتریانش توزیع می کند.

مطهری اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده دامنه تحقیقات ماموران ادامه یافته و سرانجام با انجام مراقبت های شبانه روزی مخفی گاه وی در شهر جدید بهارستان شناسایی و شمارش معکوس برای دستگیری سرکرده باند آغاز شد.

مطهری با بیان اینکه ماموران با هماهنگی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرجدید بهارستان و در قالب تیم های مشترک به محل اختفاء مواد مراجعه کردند، گفت: در این عملیات متهم به همراه دو تن از همدستانش به نام های" فاطمه" و" ثریا" در مخفی گاهشان دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفی گاه متهمان مقدار ۴۵ کیلو و ۶۱۵ گرم تریاک که در ۳۶ بطری آب معدنی به طرز ماهرانه ایی جاسازی شده بود، کشف و به همراه متهمان به پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ منتقل شد.