به گزارش پارس به نقل از ایسنا، بنیامین بهادری گفت: برنامه ای برای حضور در سینما نداشتم. یکی از دوستانم که در پروژه « اشباح» حضور دارد مرا برای نقشی به آقای مهرجویی معرفی کرده و پس از دیدن عکس هایم از من دعوت شد و بعد از یک ملاقات بسیار آموزنده، ایشان از من خواستند برای تست، کمی در اختیارشان باشم و با افتخار پذیرفتم. به هر حال اتودهایی از من پیش ایشان هست و تصمیم اولیه را جناب مهرجویی می گیرند.

وی درباره پیش شرط کارگردان و تست دادن برای حضور در این فیلم، بیان کرد: اتفاقا من استقبال کردم. خیلی ها فکر می کردند که من قبول نمی کنم و حتی از این پیش شرط دلخور می شوم اما راستش از اینکه در مقابل یک استاد سینما امتحان پس دادم، حس خوبی دارم. به هر حال من یک خواننده ام و بازیگر نیستم. به نظرم همه چیز تا الان کاملاً حرفه ای و سطح بالا اتفاق افتاده و بعد از این، نتیجه را به سرنوشت سپردم که اگر برایم خوب باشد انجام شود و اگر خوب نیست برایم اتفاق هم نیفتد. مهم دو ساعت برخورد با داریوش مهرجویی بود که از دو واحد تخصصی دانشگاه هم پر بارتر بود.

مهرجویی نیز در گفت وگویی که داشته است، اعلام کرده است: هنوز حضور بنیامین بهادری در « اشباح» قطعی نشده است. به هر حال ما برای نقش های فیلم سعی می کنیم بهترین گزینه ها را بررسی و انتخاب کنیم. بنیامین هم یکی از گزینه های ما بوده است که از او خواهش کردم بیاید و تست بدهد.

حضور مهتاب کرامتی، حسن معجونی و مهدی سلطانی در فیلم « اشباح» تاکنون قطعی شده است.