به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند روز گذشته مردی به ۱۱۰ تماس گرفت و بیان داشت که دختر سارقی را که از مغازه اش سرقت کرده، گرفته است.

به دنبال این موضوع یک واحد گشت کلانتری یوسف آباد به آدرس خیابان اسدآبادی اعزام شدند و پس از حضور در محل دو نفر به نام های محسن و مجید به پیش ماموران آمده و گفتند که دختر خوشتیپی که الان در مغازه به دام افتاده به داخل مغازه پوشاک فروشی ما آمد و با چرب زمانی قصد گمراه کردن ما را داشت و بعد از پرو چندین مانتو و شلوار هیچ یک از اجناس را نپسندید و قصد خروج از مغازه را داشت که ناگهان ما متوجه کم شدن یک مانتو و شلوار شدیم و از خروج این دختر از مغازه ممانعت کردیم و با ۱۱۰ تماس گرفتیم.

پس از گفته های شاکیان، مامور زن در بررسی اولیه از این سارق حرفه ای متوجه شد که دختر جوان یکی از مانتو و شلوار های پرو کرده را پس نداده و زیر لباس اصلی خود پوشیده است. لذا متهم جهت بررسی بیشتر موضوع و کشف سایر جرائمش به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری یوسف آباد سرهنگ فرامز مهری درباره این خبر گفت: متهم پس از اعتراف در چندین مورد سرقت مانتو و شلوار به همین روش به مقام قضایی ارجاء شد.