به گزارش پارس ، دکتر رسول دیناروند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه غنی سازی محصولات غذایی یک کار بین بخشی است، عنوان کرد: واحدهای مختلف وزارت بهداشت در این حوزه دخالت می کنند و علاوه بر سازمان غذا و دارو، معاونت بهداشت وزارت بهداشت و شورای عالی سلامت در این امر دخیل هستند و دستگاه های دیگر هم باید به این مقوله ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: سازمان غذا و دارو نیز در مواردی که بتواند به پیشبرد این موضوع کمک خواهد کرد. امروز بحث غنی سازی آرد، شیر، فرآورده های غذایی که به شکل میان وعده مصرف می شوند و همچنین تنقلات مطرح است.

رییس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه غنی سازی مواد غذایی جزو ضوابطی است که برای اعطای نشان ایمنی و سلامت به تولیدکنندگان مواد غذایی در نظر گرفته ایم، گفت: امکان دریافت این نشان را برای کالاهایی که استفاده از مواد مضر را کنار گذاشته و غنی سازی با ریزمغذی ها را نیز جزو اولویت های تولید خود قرار می دهند، فراهم می کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه جدیدی با همکاری معاونت بهداشت وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در راستای غنی سازی محصولات غذایی در حال انجام است، اظهار کرد: در تلاش هستیم بزودی موج جدیدی از این غنی سازی ها را راه اندازی کنیم.