به گزارش پارس ، سرهنگ رضا سلبی در گفت وگو با فارس در مورد وضعیت جوی جاده های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارشهای دریافتی در اکثر محورهای استان های آذربایجان غربی، اردبیل، قزوین، ایلام، زنجان، همدان، کردستان، مرکزی، آذربایجان شرقی، گیلان و مازندران بارش جریان دارد.

وی ادامه داد: سایر جاده های کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سلبی با اشاره به وقوع ۴ فقره تصادف بین جاده ای طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های کشور گفت: برابر اعلام پلیس راه استان آذربایجان شرقی در ساعت ۲: ۳۰ بامداد امروز بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵، یک دستگاه سواری پیکان، یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه اتوبوس مان در محور هشترود - زنجان در استان آذربایجان شرقی یک نفر کشته و ۱۶ نفر مجروح شدند.

وی افزود: بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری لیفان و یک دستگاه تریلی ولوو در ساعت ۱۹: ۱۵ روز جمعه در جاده اندیمشک به پل زال ۳ نفر کشته شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در استان ایلام گفت: در ساعت ۱۸ روز گذشته بر اثر تصادف بین ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سواری پراید در جاده ایلام به سرابله ۵ نفر مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام پلیس راه استان سیستان و بلوچستان در ساعت ۱۰: ۱۵ روز جمعه بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سواری پراید در جاده روستایی کلپورگان ۴ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.