به گزارش پارس به نقل از ایسنا، طبق جدیدترین آمار تماشاگران مجموعه تئاتر شهر، نمایش « تیغ و استخوان» به کارگردانی منیژه محامدی که در تالار « چهارسو» روی صحنه است، پس از ۹ اجرا با قیمت بلیت ۱۲هزار تومان موفق به فروش ۳ میلیون و ۴۴۴ هزار تومان شده است. برای این نمایش ۱۹۰ بلیت به صورت تمام بها، ۵۹ بلیت به صورت نیم بها و ۹ بلیت همراه با تخفیف به فروش رفته است. همچنین ۱۹۸ نفر به عنوان میهمان به دیدن این نمایش آمده اند تا در مجموع نمایش « تیغ و استخوان» ۴۵۶ تماشاگر داشته باشد.

نمایش « پروانه های مفرغی» کار هوشمند هنرکار که در تالار سایه اجرا می شود، پس از ۲۲ اجرا با قیمت بلیت ۱۰هزار تومان به فروش ۴ میلیون و ۴۰۰هزار تومان دست یافته است. برای این نمایش ۳۵۶ بلیت به صورت تمام بها و ۱۶۸ بلیت به صورت نیم بها به فروش رفته است. همچنین این نمایش تاکنون ۱۱۴۲ میهمان داشته در مجموع این نمایش ۱۶۶۶ نفر تماشاگر داشته است.

نمایش تک نفره « گرفتار شدن باز در لانه جغدان» کار محبوبه بیات که به تازگی اجرای خود را در کارگاه نمایش آغاز کرده است، پس از پنج اجرا با قیمت بلیت ۸۰۰۰ تومان موفق به فروش ۶۲۴ هزار تومان شده است. برای این نمایش تاکنون ۷۸ بلیت به صورت تمام بها به فروش رفته است و همچنین ۸۶ نفر به عنوان میهمان به دیدن این نمایش آمده اند، این نمایش تاکنون ۱۶۴ تماشاگر داشته است.

نمایش « عرق خورشید، اشک ماه» به کارگردانی آتیلا پسیانی که در تالار اصلی اجرا می شود، پس از ۲۶ اجرا با قیمت بلیت ۲۰هزار تومان موفق به فروش ۱۵۱ میلیون و ۲۰هزار تومان شده است. برای این نمایش ۷هزار و ۶۵۵ بلیت به صورت تمام بها، ۲۲۶ بلیت به صورت نیم بها و ۴۱۸ بلیت با تخفیف به فروش رفته است و هزار و ۱۲۸ تماشاگر به صورت میهمان به تماشای این نمایش نشسته اند تا در مجموع ۹هزار و ۴۲۷ نفر به دیدن « عرق خورشید، اشک ماه» آمده باشند.

نمایش « تعبیر یک رویا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور که در تالار قشقایی اجرا می شود، پس از ۲۹ اجرا و با قیمت بلیت ۱۰هزار تومان موفق به فروش ۲۲ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۵۰۰ تومان شده است. برای این نمایش ۱۰۰۶ بلیت به صورت تمام بها، ۲۳۲۹ بلیت به صورت نیم بها و ۱۴۵ بلیت همراه با تخفیف به فروش رفته است. همچنین ۷۹۷ نفر به عنوان میهمان از این نمایش دیدن کرده اند. « تعبیر یک رویا» در مجموع ۴ هزار و ۲۷۷ تماشاگر داشته است.

نمایش « مخاطب خاص» به کارگردانی علی شمس که در کافه تریای اصلی تئاتر شهر اجرا می شود، پس از ۳۰ اجرا با قیمت بلیت ۷هزار تومان موفق به فروش ۱۱ میلیون و ۱۲۳هزار تومان شده است. برای این نمایش ۱۵۶۱ بلیت به صورت تمام بها، ۵۶ بلیت به صورت نیم بها به فروش رفته است و ۳۲۶ نفر به عنوان میهمان به تماشای این نمایش نشسته اند. « مخاطب خاص» در مجموع ۱۹۴۳ تماشاگر داشته است.