به گزارش پارس به نقل از فارس، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز پیامی صادر کرد؛ در این پیام آمده است: « فرزندان عزیزم! من به شما فرزندان سرزمینم افتخار می کنم به شما که از تبار آزادگان و نام آوران تاریخ سرزمین بزرگمان ایران اسلامی هستید؛ شما را بزرگ می شمارم که طلایه داران گهواره ای دیروز امام روح الله (ره) و سربازان امروز امام خامنه ای هستید.

من به شما می بالم که در جستجوی فهم درست زندگی در مسیر روشن ایمان گام بر می دارید، دشنام به شب و نفرین به ستم و انتظار نور و امید را از کتاب انقلاب اسلامی فرا گرفتید؛ من شما را می ستایم که درس ظلم ستیزی را از سرور شهیدان عالم حضرت سید الشهدا (ع) به درستی آموخته اید.

من به شما افتخار می کنم که در روزهای سخت مبارزه با استکبار با مشت های گره کرده همچون صنوبران تناور ایستادگی کردید، یاران صدیق شما با خون سرخ خود در کف خیابان ها، طاغوت را سرنگون کردند و و دیگر یاران مومن و با وفایتان هیمنه سالیان سال قلدری و خوی مستکبری را شکستند.

گوش به فرمان ولایت همچنان پرتوان و پرنشاط در صحنه باشید که فتح و ظفر نزدیک است؛ روزتان مبارک، چشمانتان پر از امید و روشنایی» .