وی خاطرنشان کرد: شبکه نسیم همان طور که از نامش پیداست، ماهیت مشخصی دارد؛ بر این اساس پخش برنامه های این شبکه منافاتی با ماه محرم ندارد؛ ضمن اینکه نسیم در ایام سوگواری و عزاداری فقط جنبه سرگرمی پیدا می کند.

به گزارش پارس ، هاشم رضایت در گفت و گو با ایسنا، تأکید کرد: در ایام محرم بیشترین رویکردمان در شبکه نسیم، سرگرمی است و برنامه هایی نظیر « دیدنی ها» ، « نسیم نما» ، « نسیم یادها» و « نسیم آفرینش» را پخش خواهیم کرد و فقط برنامه های طنزمان را در این ایام قطع می کنیم.

قائم مقام شبکه نسیم با اشاره به بازخوردهای این شبکه در پخش آزمایشی اش یادآور شد: با وجودی که نسیم فعلا در پخش آزمایشی به سر می برد و سراسری هم نیست اما تماس ها و ایمیل های مردم غیرقابل باور است و خدارا شکر تاکنون استقبال های خوبی از این شبکه شده است.

وی همچنین درباره راه اندازی رسمی شبکه نسیم اعلام کرد: درصدد هستیم تا ان شاءالله بعد از محرم و صفر نسیم را رسمی کنیم اما این قضیه هنوز ۱۰۰ درصد نیست.

رضایت در پایان درباره ی برنامه های آینده شبکه نسیم به ایسنا گفت: در حال حاضر کارگروه شبکه نسیم با یکسری هنرمندان شاخص کشور تشکیل شده است و همچنان کار را پیش می بریم. تاکنون هم به نتایج خوبی رسیده ایم؛ ضمن اینکه یکسری برنامه های خوب نیز در دست تولید داریم. به نظر می رسد این شبکه، آینده خوب و روشنی داشته باشد.