به گزارش پارس به نقل از  تسنیم، در حالی که سه سالی از آخرین اخبار انیمیشن خانواده آدامز با حضور تیم برتون می گذرد حالا خبر رسیده که دیگر تیم برتون در این پروژه نخواهد بود.

این انیمیشن قرار بود بر مبنای کارتون های چارلز آدامز که در نیویورکر منتشر شده و خانواده آدامز نام دارد توسط تیم برتون و با تکنیک stop motion ساخته شود. گفته می شد که این انیمیشن سینمایی به کلی با سریالی که در قرن بیستم بر مبنای همین کمیک ها ساخته شده، متفاوت خواهد بود و بیشتر طراحی شخصیت ها شبیه به کاراکتر های طراحی شده توسط چارلز آدامز هستند. این انیمیشن قرار بود توسط ایلوستریشن اینترتینمنت ساخته شود که با اتفاقات مختلفی که روی داد منتفی شد.

حالا خبر رسیده که استودیوی مترو گلدوین میر ساخت این پروژه را به دست گرفته و البته خبری هم از تیم برتون نیست و نخواهد بود. اگرچه پاملا پتلر فیلمنامه نویس انیمیشن عروس مرده و ۹ قرار است متن خانواده آدامز را هم بنویسد. این موضوع کمی کار ستون ویسان آمریکایی را سخت کرده چرا که آنها نمی دانند که با وجود پاملا پتلر آیا خانواده آدامز همان مسیری که برتون برایش پیش بینی کرده بود را خواهد پیمود یا سراغ راه جدیدی می رود. با این حال آنها امیدوارند که این نویسنده سرشناس که انیمیشن ها مهم و موفقی را با قلمش خلق کرده بتواند طلسم خانواده آدامز را بشکند و اقتباس خوبی از آن ارائه دهد تا این انیمیشن راهی را که سیت کام شبکه ABC رفت را نرود.