به گزارش پارس ، محمد چینیان در گفت وگو با ایسنا گفت: بر اساس آخرین تصمیمی که برای دانش آموزان شین آبادی اتخاذ شده، مقرر شد این دانش آموزان به صورتی کلی مورد معاینه قرار بگیرند و بر اساس طرح درمانی ویژه که برای آنها نوشته شده، تیم مجرب پزشکی تشکیل و درمان آنها ادامه یابد.

وی افزود: به پیشنهاد وزارت بهداشت، بیمارستان محب به عنوان بیمارستان مرکز درمان و جراحی دانش آموزان شین آبادی انتخاب شده، چرا که وزارت بهداشت معتقد بود جراحی و درمان این دانش آموزان باید در یک مرکز تخصصی با تمام تجهیزات و غیرآموزشی صورت گیرد.

چینیان ادامه داد: با تشکیل تیم متخصص پزشکی که در راس آن دکتر فاطمی و دکتر امامی از پزشکان مجرب قرار دارند، درمان دانش آموزان شین آبادی، نوبت دهی جراحی و سایر اقدامات درمانی در بیمارستان مذکور انجام خواهد شد.

معاون سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت تاکنون همکاری بسیار خوبی را جهت مداوا و جراحی دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی داشته، ضمن تقدیر از همکاری این وزارتخانه، ابراز امیدواری کرد: این همکاری تا پایان درمان کامل دانش آموزان ادامه داشته باشد، آموزش و پرورش نیز در این زمینه از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

به گفته وی، با تاکید وزیر جدید آموزش و پرورش، تیم متخصصی از پزشکان مجرب تشکیل شده و با طرح درمانی که برای این دانش آموزان تدوین شده، ادامه درمان و جراحی دانش آموزان شین آبادی در بیمارستان محب به صورت متمرکز انجام خواهد شد.