به گزارش پارس به نقل از ایسنا، بنابر اعلام مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در ساعت ۱۷: ۳۰ روز گذشته (جمعه) بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو پارس و سواری پراید در کیلومتر ۵۵ جاده نجف آباد به چادگان سه تن کشته و چهار تن مجروح شدند.

بنابر اعلام مرفوک راهور ناجا، کارشناسان پلیس راه استان اصفهان علت این تصادف را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پژو پارس اعلام کرد.

همچنین بنابر اعلام پلیس راه استان مازندران در ساعت ۱: ۴۵ بامداد روزگذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۵ جاده بابلسر به محمودآباد، دو تن کشته و سه تن مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

همچنین برابر اعلام پلیس راه استان سیستان و بلوچستان در ساعت ۱۹: ۳۰ روز جمعه (روزگذشته) بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و سواری پراید در کیلومتر ۴۸ جاده روستایی سراوان به ناهوک، هفت تن کشته و سه تن مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، همچنین بر اساس آخرین گزارشات دریافتی، در محورهای استان های مرکزی، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، قزوین، کرمان، قم، همدان و محور رشت – آستارا در استان گیلان بارش باران گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردار است.