به گزارش پارس ، سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه تصادف میان موتورسیکلت با چند خودرو به آدرس بهشت زهرا (س) بعد از بزرگراه امام علی در ساعت ۲۲: ۱۸ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۳۵ و گروه نجات شش را به محل حادثه اعزام کرد، افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل و بنا به گفته شاهدان مشخص شد راکب یک موتورسیکلت پس از برخورد با یک دستگاه سواری ۲۰۶ به لاین سرعت منحرف شده و با یک دستگاه وانت برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: با توجه به سرعت بالای وانت این موتورسوار به زیر این وسیله رفته و چندین متر توسط وانت به سطح اتوبان کشیده شده است.

ملکی با اشاره به انجام اقدامات آتش نشانان برای نجات این جوان ۲۲ ساله به ایسنا گفت: عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن سازی محل اقدامات خود برای خارج کردن راکب این موتورسیکلت از زیر وانت آغاز کرده و پس از مدتی وی را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ وی را به خاطر شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند.

به گفته وی، علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت اتمام این عملیات از سوی آتش نشانان را ۲۳: ۰۵ اعلام کرد و افزود: به شهروندان توصیه می کنم هنگام رانندگی به مقررات توجه کرده و از انجام حرکات و تخلفات مخاطره آمیز جدا خودداری کنند.