به گزارش پارس به نقل از موسیقی ما :   سانس های تمدیدی کنسرت پاییزی « احسان خواجه امیری» در برج میلاد تهران برگزار شد و خواننده آلبوم موفق « عاشقانه ها» ، هر روز دو سانس روی استیج رفت. او با برگزاری این برنامه، در مدت کمتر از یک ماه، ۱۲ سانس کنسرت در تهران را تجربه کرد.

پیش از شروع برنامه، پرده های استیج کشیده شده بود و چیزی از صحنه معلوم نبود. گروه شروع به نواختن نخستین قطعه کرد. قطعه « تقدیر» با ترانه روزبه بمانی و موسیقی بهروز صفاریان که به عنوان تیتراژ سریال « ماتادور» منتشر شد، برای آغاز این کنسرت در نظر گرفته شده بود. پس از کنار رفتن پرده های استیج، احسان در حالی که روی یک صندلی چوبی در وسط صحنه نشسته بود، « تقدیر» را خواند.
 
خواجه امیری این بار نیز روی استیجی با حال و هوای نوستالژیک کنسرتش را برگزار کرد.

خواجه امیری از اینکه در سالن، پدر و مادر ها را نیز می بیند و از اینکه برنامه هایش « خانوادگی» هستند ابراز خوشحالی کرد و قطعه خاطره انگیر « پرنده» از آثار استاد ایرج را به آنها تقدیم نمود و در میان تشویق گرم حضار آن را اجرا کرد.
 
در یکی از سانسهای این برنامه، بانو « سیمین غانم» میهمان احسان خواجه امیری بود. احسان در ابتدای برنامه به معرفی این خواننده قدیمی خالق قطعه معروف « گل گلدون» پرداخت و از او برای اجرای برنامه کسب اجازه کرد.

« سام درخشانی» بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها نقش آفرینی اش در سریال « پژمان» مورد توجه واقع شده، میهمان دیگر این کنسرت بود که احسان او را به عنوان دوست صمیمی و همسایه روبرویی اش معرفی کرد و اظهار داشت که صدای خوبی هم دارد.
 
بعد از پایان کنسرت، احسان هنگام ورود به  استیج غافلگیر شد. این بار مسئولین شرکت آوای هنر، جشن تولدی خودمانی برای او در بک استیج در نظر گرفته بودند.  

احسان پس از خوش و بش با دوستانش، در کنار اعضای گروه با کیک تولدش عکس یادگاری گرفت و سپس شمع ها را فوت کرد.