به گزارش پارس به نقل از ایسنا:

فاطمه آلیا: با طلای نیمی از زنان ایران می توانیم بانک های آمریکا را بخریم، فراموش نکنید که شما مردان خوش ذوق در مناسبت ها برای دختران و همسران خود طلا می خرید!

ما مردان ایرانی در طول سال های گذشته فقط از زنان مان طلا گرفته ایم و مناسبت ها را هم یک جوری پیچانده ایم و با خرید شال و روسری و کیک خامه یی سروته قضیه را هم آورده ایم و حسابی شرمنده زنان مان شده ایم. البته خانم ها همیشه چیزی برای روز مبادا یا روزمبادتر قایم می کنند. مثلا وقتی آخرین طلای همسرم را فروختم تا کرایه خانه را بدهم، گفتم: طلاها چقدر زود تمام شدند، همین ها بود؟ و زنم گفت: بله همین ها بود! ولی برقی توی چشم هایش بود که نشان می داد مقداری طلا در جایی قایم کرده است!

پس با پشتوانه ی طلاهای پنهان شده ی همسرم و بعد از خواندن سخنان خانم آلیا، گشتم قیمت بانک های آمریکا را پیدا کنم ببینم برای خرید هر بانک چه مقدار طلا و چه تعداد بانوی ایرانی نیاز است! با خودم فکر کردم اگر بشود مادر، مادرزن، زن، خواهر، خواهر زن، زن برادر، خواهرزن برادر، عمه، خاله، دخترخاله، دختردایی، دخترعمو، دخترعمه و دختر همسایه را توی یک تیم جمع کرد و با طلاهای شان توی آمریکا یک بانک خرید، خیلی به نفع است. ولی راستش دارایی کل زن های فامیل مان چیزی بود در حد چهار سکه تمام بهار آزادی، یک سکه نیم بهار، ۱۲ سکه ربع، شش حلقه عروسی، چهار تا گوشواره، نه تا دستبند، هفت تا النگو و ۹۰ کیلو طلای بدل! زنم هم برای نخستین بار در طول زندگی به جای قایم کردن طلا، سرویس نقره قایم کرده بود که البته بلافاصله پس از رؤیت، آن را فروختم برای خریدن روغن ماشین که ۹ هزار کلیومتر بود عوضش نکرده بودم.

خلاصه که همین! باقی بقای تان!