به گزارش پارس ، " شهاب عباسی" کارگردان طنز" خنده بازار" با اشاره به فعالیتهای اخیر خود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: سری آخر سریال" خنده بازار" به شدت زمان برد و برای رسیدن به ماه مبارک رمضان گروه بسیار خسته شدند.

وی افزود: " خنده بازار" دیگر تمام شده و این کار ساخته نخواهد شد و در صورت وجود داشتن سری جدید آن کارگردان شخص دیگری خواهد بود.

عباسی ادامه داد: هر کاری تاریخ مصرفی داشته و من سعی می کنم با کاری جدید مهمان خانه های مردم شوم.

کارگردان" خنده بازار" اظهار داشت: تصمیم به ساخت یک سریال روتین شاید ۹۰ دقیقه ای دارم که در صورت مشخص شدن برخی از مسائل نام تیم را معرفی می کنم.

عباسی با اشاره به ژانر سریال جدید خود، تصریح کرد: به طور قطع با ژانر کمدی سریالی را خواهم ساخت و علاقه بیشتر من به این فرم کار است.

کارگردان مجموعه" خنده بازار" افزود: عمرم را صرف کار کمدی کرده ام با وجود اینکه ساخت سریالهای اجتماعی به مراتب راحت تر و بدون دردسر است.

عباسی با اشاره به فضای سریال جدیدش، گفت: بدون شک کار جدیدم باید بازدهی بیشتری از" خنده بازار" داشته باشد و همچنان عده ای منتظرند که من چه کاری خواهم کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون شش تله فیلم ساخته ام که اکنون مشغول ساخت تله فیلم هفتم خود هستم.

کارگردان طنز" خنده بازار" خاطرنشان کرد: این نوید را می دهم که مخاطبان منتظر کاری متفاوت و جذاب از سوی من و تیمی متبحر باشند.