به گزارش پارس ، سید جلال ملکی در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: ساعت ۲۱: ۵۸ شب گذشته حادثه واژگون شدن یک خودرو با دو سرنشین در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت بعد از خیابان استخر به سامانه ۱۲۵ اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی ۲۰۶ صندوق دار به دلیل نا مشخصی از مسیر منحرف و با گاردریل ها برخورد کرد. راننده این خودرو به دلیل نسبتن کمربند ایمنی به بیرون پرتاب و سرنشین دیگر در خودرو گرفتار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: مأموران آتش نشانی با آغاز عملیات هر دو فرد حادثه دیده را به عوامل اورژانس تحویل دادند که در نهایت مشخص شد، راننده خودرو به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده و سرنشین دیگر به دلیل شدت آسیب دیدگی به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه هر دو سرنشین این حادثه ۲ پسر در محدوده سنی ۲۲ و ۲۳ بودند، افزود: مأموران آتش نشانی خودرو را به محل امنی از بزرگراه انتقال دادند و عملیات در ساعت ۲۳: ۵۰ به پایان رسید.

ملکی همچنین از وقوع آتش سوزی خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۲۲: ۵۳ شب گذشته آتش سوزی در جاده دماوند بعد از بیمارستان بوعلی، به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان ۲ طبقه قدیمی بود که در زیرزمین ۶۰ متری آن لوازم بهداشتی و ساختمانی شعله ور شده بود. آتش نشان ها با تجهیزات خود آتش را مهار و دود موجود در طبقات را تخلیه کردند. این حادثه در ساعت ۱: ۱۰ بامداد بدون مصدوم و با خسارت مالی به پایان رسید.