به گزارش پارس به نقل از مهر، محمدحسین رجبی امشب در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: از آنجایی که در هفدهم مهرماه سال جاری شش نفر از نیروهای سپاه بانه در درگیری با اشرار ضدانقلاب در منطقه ساوان به شهادت رسیدند، روز گذشته نیروهای ما پاسخ قاطعی به این افراد دادند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان تصریح کرد: یک عملیات مشترک بین نیروهای سپاه و نیروهای امنیتی استان و با کمک مردم انجام دادیم که در نهایت سه نفر از نیروهای ضدانقلاب به هلاکت رسیده و سه نفر نیز دستگیر شدند.

رجبی خاطرنشان کرد: در این درگیری که عصر جمعه در منطقه ای مرزی نزدیک به بوئین شهرستان بانه اتفاق افتاد، سه نفر از این افراد در صحنه به هلاکت رسیدند و دو نفر نیز دستگیر شدند.

وی یادآور شد: نیروهای سپاه و اداره اطلاعات تمامی موارد را در منطقه رصد می کنند و همین امر موجب شد صبح امروز یکی دیگر از این افراد دستگیر شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس تصریح کرد: هرچند شهادت عزیزان پاسدار برای ما سخت است، اما در این انقلاب یاد گرفته ایم که وقتی شهید می دهیم یک روح تازه و عزم جدی در نیروهای سپاه و امنیتی ایجاد می شود و این به برکت خون شهداست.

وی گفت: در جریان اتفاق ۱۷ مهرماه و شهادت پاسداران بانه به مردم قول دادیم که آن اقدام ضدانقلاب را پاسخ دهیم و عملیات دیروز و هلاکت و دستگیری ضدانقلاب در راستای عمل به وعده خود و نیز جواب روشنی به نیروهای ضدانقلاب بود و هر آنچه که اتفاق افتاده و می افتد لطف خداوند است که شامل حال ما می شود،

رجبی حرکت ضدانقلاب در به شهادت رساندن پاسداران سپاه بانه را مذبوحانه و در راستای ترفندهای استکبار خواند و گفت: هویت افرادی که دیروز توسط نیروهای سپاه و امنیتی به هلاکت رسیدند و یا دستگیر شده اند، در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: در جریان این درگیری حتی کمترین خدشه ای به نیروهای خودی وارد نشد و این اقتدار و توانایی نیروهای ما را می رساند که امنیت پایدار را با مشارکت مردم در این منطقه حاکم کرده اند.

رجبی عنوان کرد: مردم در جریان این اقدام کوبنده نیروهای سپاه و دستگاه امنیتی استان، همکاری خوبی داشتند، ضدانقلاب را تعقیب می کردند و خبر می دادند چراکه آنها روشن و توجیه هستند و درک خوبی از حرکت های مذبوحانه ضدانقلاب دارند.

فرمانده سپاه کردستان در پایان گفت: احتمال می رود که بازمانده این افراد در منطقه باشند اما خیالمان راحت است چراکه خود مردم لحظه به لحظه از منطقه خبر می دهند و نیروهای امنیتی و سپاه نیز به سختی این افراد را دنبال خواهند کرد و خبرهای خوش را به مردم می دهیم.