به گزارش پارس به نقل از مهر، عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده با فعالیت یک سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه های مرکزی زاگرس و به تدریج دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، گاهی با رعد و برق، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف است.

به گفته وی، از اواخر وقت روز یکشنبه در شمال غرب کشور از مقدار بارش ها کاسته می شود و در جنوب غرب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس، برخی مناطق غرب، مرکز و دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارشها به تناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: این سامانه روز سه شنبه در شمال شرق کشور فعال بوده و به تدریج از کشور خارج می شود.

امیدوار اظهار داشت: فردا آسمان تهران نیمه ابری تا ابری دربعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف است. بیشینه دمای پایتخت با یک درجه کاهش نسبت به امروز برابر ۱۶ درجه سانتیگراد و کمینه دما با دو درجه کاهش نسبت به امروز معادل ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر است.