به گزارش پارس به نقل از مهر، دختر جوانی به نام" الهام" به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ مراجعه کرد و به ماموران اظهار داشت در حال گذر از خیابان رسالت بودم که ناگهان پسری به سمتم حمله ور شد و با گرفتن کیف و موبایلم سوار برموتورسیکلت از محل متواری شد.

به دنبال این موضوع و حساسیت اتفاق رخ داده ماموران اطلاعات و تجسس کلانتری اقدامات خود را آغاز کرده و توانستند با راهنمایی شاکی چهره متهم را به دست آورده و هویت وی که ساسان نام داشت را شناسایی کنند.

در ادامه ماموران با انجام عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی موتورسیکلت متهم را در یکی از خیابان های شرق تهران ردیابی کرده و موفق شدند این جوان شرور ۲۸ساله را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کنند.

سرگرد حسن نورآبادی رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ با اعلام این خبر گفت: متهم در کلانتری پس از رویارویی با مالباخته در بازجویی هامدعی شد به همراه دوستم به نام" بهرام" که بچه محل ما است اقدام به کیف قاپی و موبایل قاپی می کنیم و تنها این کار را به دلیل دادن قرض برادرم که مبلغ زیادی در شرط بندی بازی بیلیارد باخته است، انجام می دهم.

متهم پس از اعتراف به چندین مورد سرقت و کیف قاپی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.