به گزارش پارس به نقل ازباشگاه خبرنگاران، قاتل فراری پس از ربودن ساندرا کوک در اوکلند هشتمین شهر بزرگ کالیفرنیا به مدت ۶ ماه و برقراری رابطه نا مشروع قربانی خود را کشت و جسدش را در جنگل رها کرد.

به گزارش آسو شیتد پرس؛ رندی الن ۵۶ ساله پس از اولین ملاقات خود با ساندرا کوک که محقق جنایی پلیس فدرال بود ناپدید و پس از دو ماه جسد وی در جنگل های اطراف واکاویل در کالیفرنیا پیدا شد.

پیش تر وی به جرم چند فقره قتل مشابه دیگر دستگیر شده بود که به دلیل نبودن مدارک کافی برای محکوم شدن وی با حکم آزادی مشروط آزاد گردید.

الن پس از استفاده وی از ماشین و کارت های حساب های بانکی ساندرا کوک به اتهام سرقت بازداشت و پرده از آخرین جنایت وی برداشته شد.

پلیس و تیم تجسس پلیس توانست پس از دو روز جستجوی مداوم و قدم به قدم این منطقه جنگلی جسد ساندرا را پیدا کنند.

رندی الن از سالن ۱۹۹۷ به جرم چند فقره سرقت پس از محکومیت های کوتاه ۶ ساله خود به دلیل نبودن مدرک کافی آزاد شد و در نهایت در آخرین جنایت خود که از جانب بسیاری از خبرگزاری ها اوکلند" هیولا" نامیده شد، دستگیر شد.

الن در سال ۱۹۸۳ پس از ربودن معلم ابتدایی در سن خوزه و تجاوز و ضرب و شتم قربانی خود را کشت که پس از دستگیری وی به مرگ محکوم شد که با اتخاذ وکیلی حاذق تبرئه و به شش سال زندان محکوم گردید.

وی دو قربانی ۴۰ و ۴۸ ساله خود را در زمان محکومیت در زندان به قتل رساند با تبانی و رشوه به نگهبان زندان به عنوان شاهد به نفع وی مبنی بر بی گناه بودنش شهادت داد.

آلن اکنون به اتهام تجاوز به عنف، سرقت، ضرب و شتم و آدم ربایی و قتل نفس دستگیر شده است و دادگاه وی اواخر ماه آینده برگزار می شود و تا شروع اولین جلسه دادگاه به زندان زندانیان خطرناک در کالیفرنیا فرستاده شد.