به گزارش پارس ، پژمان جمشیدی در گفت وگو با تسنیم، از عدم پخش سریال « پژمان» در روز شنبه ۲۰ مهر ماه از شبکه سه سیما خبر داد و گفت: به علت شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در سال ۱۳۶۶ توسط ماموران آل سعود این سریال پخش نمی شود.

وی افزد: ادامه داستان در دو قسمت بعدی سریال بسیار جذاب بوده و مرتبط با موضوع رهبری فرد است که ممکن است از جذابیت مجموعه بکاهد.

جمشیدی با اشاره به اینکه برای اولین بار شاهد حضور چهره های فوتبالی کشور در تلویزیون هستیم اضافه کرد: تا به امروز در هیچ یک از مجموعه های تلویزیونی به این صورت هنرمندان فوتبالیست حضور فعال در سریالی را نداشتند و دوستان بر من منّت گذاشتند و برای ایفای نقش در این سریال حضور پیدا کردند.

بازیگر نقش پژمان اضافه کرد: در ادامه داستان سریال آرش برهانی از تیم استقلال به جمع ما اضافه می شود و مخاطبان شاهد ماجراهای جدیدی تری خواهند بود.

« پژمان» درباره پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال است که برای چهارمین فصل متوالی موفق نشده برای خودش یک تیم پیدا کند. به همین دلیل به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در خیابان می شناسد. در واقع او نمی تواند از امتیازات شهرت خودش استفاده کند، اما هنوز در حال و هوای دوران شهرت زندگی می کند و نمی خواهد قبول کند که این دوران به پایان رسیده است تا این که پس از سال ها تصمیم می گیرد برای ادامه زندگی نزد خانواده اش بر گردد. حالا پژمان در سی و پنج سالگی خودش را آماده شروع یک زندگی جدید می کند. این سریال طنز و کمدی می باشد.

سام درخشانی، شقایق دهقان، بهاره رهنما، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه و پژمان جمشیدی در این سریال ایفای نقش می کنند که تهیه کننده آن محسن چگینی است و پیمان و مهراب قاسم خانی نویسندگی آن را بر عهده داشتند.