به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سرهنگ حسین بیدمشکی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول مرجوعه ای از دادگاه و همچنین مراجعه حضوری فردی به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال کرده است، این مسئله در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تیمی ویژه از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تشکیل و با دعوت از شاکی پرونده به پلیس آگاهی و اخذ اظهاراتش، روند رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

بیدمشکی عنوان کرد: در بررسی ها مشخص شد که فرد کلاهبرداری به جهت واریز مبلغ بیمه نامه خودروها، شماره کارت را از شاکی اخذ و پس از هدایت وی به سمت عابر بانک با استفاده از ترفندهایی به صورت تلفنی مبالغی را از حساب وی برداشت کرده است.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از یکسری اقدامات فنی با استفاده از روش های نوین پلیسی توانستند سرنخ هایی از محل اختفای فرد کلاهبردار به دست بیاورند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و با تحت نظر قرار دادن مخفیگاه متهم، پس از اطمینان از حضور وی در محل، در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و از بازرسی درمحل اختفای وی، تعدادی سکه طلا را کشف و ضبط کردند.