یاس با یک میلیون و دویست هزار درصد

به گزارش پارس به نقل از روزنامه تماشا، یاسر بختیاری یا همان « یاس» رپر معروف ایرانی بیشترین لایک را از آن خود کرده است. صفحه طرفداران یاس در فیس بوک بیش از یک میلیون دودویست هزار لایک دارد که در نوع خود جالب به نظر می رسد.

یاسر با هوش بالا و مخاطب شناسی دقیقی که دارد توانسته به خوبی در دل علاقمندان به موسیقی جایگاه خود را پیدا کند و امروز به عنوان محبوبترین خواننده ایرانی به مسیر رو به رشد خود ادامه دهد. یاس که همیشه به مردمی بودن معروف است، به صورت دائمی و مرتب به این صفحه سرکشی می کند و تات جایی که ممکن است جواب نظرات و پیغام های خصوصی مخاطبانش را به صورت شخصی و مستقیم می دهد که این موضوع تاثیر زیادی روی محبوبیت او گذاشته است.

یکی دیگر از کارهای جالب یاس در شبکه های اجتماعی فراخوان اوب رای طراحی کاور صفحه شخصی اش است. او به صورت هفتگی عکس کاور صفحه خود را از بین ایمیل های دریافتی انتخاب می کند و در صفحه از طراح کاور، تشکر می کند.

سیروان نفر اول اهالی پاپ

سیروان خسروی نفر بعدی این لیست است. خواننده ای که در ماه های اخیر اجراهای موفقی در تهران و شهرستان های مختلف تجربه کرده و روی استیج نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

سیروان در فیس بوک بیش از ۵۰۹ هزار لایک دشت کرده است. رقمی کهب رای خواننده و البته تنظیم کننده جوانی مثل سیروان خسروی قابل توجه به نظر می رسد. خسروی در صفحه خود مسائل مختلفی را با مخاطبانش در میان می گذارد ودر واقع از فرصت حضور در شبکه های اجتماعی برای گفتگو با هوادارانش کمال استفاده را می کند.

مثلا سیروان چند هفته پیش و قبل از یکی از اجراهای تهرانش و در شرایط که گشت ارشاد در اکثر کنسرت های حضور فعالی داشت، در صفحه فیس بوک خود خطاب به هوادارانش نوشت: « از اونجا که دوست دارم همتون رو تو سالن ببینم و یه شب عالی رو رقم بزنیم، لطفا تو انتخاب پوششتون دقت کنید… »

نکته دیگر در مورد فعالیت سیروان در شبکه های اجتماعی اینکه او پوستر تمام اجراهای خود در تهران و شهرستان ها را به اشتراک می گذارد واز این طریق هوادارانش را در جریان فعالیت های خود می گذارد.

فرزین در تعقیب آقای نابغه

محسن یگانه یکی دیگر از خوانندگان محبوب پاپ است که با ۴۲۸ هزار لایک در فیس بوک وضعیت خوبی در این شبکه اجتماعی دارد. آقای نابغه که علاقه زیادی هم به عکاسی یا به قول خودش خود پیکچرینگ دارد، هر از چندگاهی به صفحه شخصی خود سر می زند و از طریق متن یا به اشتراک گذاشتن عکس با مخاطبانش صحبت می کند.

او هر وقت فرصت داشته باشد از طریق بخش نظرات با هوادارانش همکلام می شود و بعضا فضای شادی را هم در فرصت مکالمه با هوادارانش ایجاد می کند که همین موضوع باعث جذب علاقمندان به موسیقی به وی می شود.

فرزاد فرزین که روزگاری یکی از دوستان نزدیک یگانه بود و بنا به دلایلی این روزها رابطه چندان دوستانه ای با یگانه ندارد، با ۴۲۰ هزار لایک شانه به شانه محسن حرکت می کند و نام خود را به عنوان یکی از محبوبترین های فضای مجازی (در عرصه موسیقی) به ثبت رسانده است. صفحه فرزاد توسط ادمین و زیر نظر خودش اداره می شود و به صورت دائمی اخبار و اطلاعات مربوط به آقای شومن را در اختیار مخاطبان او قرار می دهد.

حکایت لایک های آقای خاص و آقای مشکی پوش

محسن چاووشی که از او به عنوان محبوبترین خواننده موسیقی پاپ یاد می شود یکی دیگر از افرادی است که تعداد زیادی از لایک ها را از آنِ خود کرده است. صفحه هواداران چاووشی در فیس بود که توسط ادمین اداره می شود بیش از ۳۸۰ هزار لایک دارد و هواداران دو آتشه آقای چاووشی در این صفحه دور هم جمع شده اند. رضا صادقی هم با ۲۵۰ هزار لایک ناقابل در لیست محبوبترین خواننده های شبکه های اجتماعی قرار دارد.