به گزارش پارس به نقل از مهر، در این پرونده زهرا ۴۸ ساله و غلامحسین ۳۵ ساله متهم بودند در تاریخ ششم مرداد سال ۸۵ پیرمرد تنهایی به نام علی را به قتل رسانده اند. آنها پس از این جنایت با سرقت وسایل خانه مقتول به محلی نامعلوم فرار کرده و با یکدیگر ازدواج کرده بودند. ۶ سال پس از این جنایت، متهمان در تهران شناسایی و دستگیر شدند. آنها در بازجویی ها مدعی شدند به خاطر طلب ۳ میلیون تومانی مقتول از زهرا، اور ا به قتل رسانده اند.

زوج جنایتکار هفته گذشته در شعبه ۷۱ دادگاه گیفری محاکمه شدند. در ابتدای این جلسه اولیای دم مقتول برای متهمان درخواست قصاص کرده و مدعی شدند اظهارات متهمان در خصوص طلب پدرم و اصرارهای او صحت ندارد.

سپس غلامحسین در جایگاه حاضر شد و گفت: من و زهرا در کارگاه دوخت مانتوی مقتول کار می کردیم. زهرا همچنین به عنوان پرستار در خانه علی کار می کرد. یک روز او نزد من آمد و گفت علی از وی ۳ میلیون تومان طلب دارد و به خاطر این موضوع او را تحت فشار قرار داده است، به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتیم.

شب حادثه زهرا در ماست قرص خواب آور ریخت و آن را به مقتول داد، من هم دست و پا و دهانش را بستم. زهرا سپس کیسه پلاستیکی را روی سر مقتول کشید که باعث مرگش شد. وقتی از مرگ او مطمئن شدیم جسد را داخل یک صندوقچه قرار داریم و در بیابان های اطراف آزادگان رها کردیم.

سپس زهرا در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهاماتش گفت: مقتول ۳ میلیون تومان از من طلب داشت و به خاطر این طلب من را تحت فشار قرار داده بود. بعد از قتل او، وسایل خانه اش را سرقت کرده و همراه غلامحسین از تهران گریختیم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکلای آنها قضات دادگاه وارد شور شده و غلامحسین را به قصاص محکوم کردند. زهرا نیز به اتهام معاونت در قتل به زندان محکوم شد.