به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه مراسم صبحگاه هفته ناجا در جمع خبرنگاران به قتل اخیر یکی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هنوز علت و انگیزه این قتل مشخص نیست و ما برای بررسی علت و انگیزه آن پرونده را به حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران واگذار کرده ایم تا با همکاری با نیروهای آگاهی علت و انگیزه آن را مشخص کنند.

وی در ادامه مردمداری، قانونمداری و روزآمدی را از وظایف اصلی نیروی انتظامی خواند و افزود: ما امسال و سال آینده این ۳ مساله را پیگیری می کنیم چرا که مطالبه مردم است.

وی در ادامه افزود: به گفته فرمانده کل قوا، وظیفه نیروی انتظامی همچون نگاه داشتن آب در کنار آتش است چرا که به همان اندازه که اقتدار برای این نیرو لازم است مهربانی نیز باید در سرلوحه کار آن قرار گیرد و جمع کردن این دو عنصر کار سختی است و ما باید در برخورد با تبهکاران دچار افراط و تفریط نشویم.

احمدی مقدم در ادامه تسهیلاتی برای آزادشدن خودروها و موتورسیکلت های توقیف شده را از جمله برنامه های این نیرو در هفته نیروی انتظامی دانست و تاکید کرد: این تسهیلات شامل خودروها و موتورسیکلت هایی که دارای معذوریت های قانونی و حکم قضایی هستند نمی شود.