به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در این حادثه که ساعت ۱۲: ۵۰ بعدازظهر روز پنجشنبه، ۱۱ مهرماه، به وقوع پیوست نیروهای امداد و نجات هادیشهر و جلفا و منطقه آزاد ارس به محل اعزام شدند.

محرمی فرمانده پلیس راه جلفا در رابطه با این حادثه گفت: راننده تریلی حامل سوخت که از تبریز به جلفا در حال حرکت بود، در پلیس راه جلفا به ایست ماموران توجه نکرد و با سرعت به راه خود ادامه داد و با اشاره به پلیس راه اعلام کرد که اشکال فنی دارد و قادر به کنترل خودرو نیست.

وی در ادامه افزود: چند لحظه بعد بر اثر سرعت بیش از حد و عدم کنترل خودرو توسط راننده تریلر حامل سوخت بعد از دو کیلومتر فاصله گرفتن از پلیس راه هادیشهر با برخورد به چهار سواری که در کنار جاده ایستاده بودند واژگون و دچار حریق شد.

محرمی با بیان اینکه دو سرنشین پراید و یک سرنشین مگان جانباختگان این سانحه هستند گفت: بعد از خاموش کردن حریق توسط ماموران آتش نشانی، ماموران متوجه یک سواری پراید در زیر تریلی شدند که هردو سرنشین آن دچار سوختگی کامل شده بودند.

وی گفت: بر اثر این سانحه دلخراش متاسفانه سه نفر کشته و هشت تن مجروح شدند.

براساس این گزارش، سه مجروح این تصادف به علت وخیم بودن حال با انجام مداوای اولیه در بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر، برای درمان به بیمارستان های در تبریز اعزام شدند.

محبوب ابراهیمی مسئول آتش نشانی و امداد و نجات منطقه آزاد ارس نیز در این باره گفت: طی تماس پلیس راه محور هادیشهر مرند مبنی بر واژگونی یک دستگاه تریلی در اثر تصادف با چهار دستگاه خودروی سواری بلافاصله نیروهای آماده عملیات امداد و نجات منطقه ارس با دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ابراهیمی افزود: با توجه به گستردگی حریق حادثه عملیات اطفا کامل و امداد و نجات این حادثه بیش از ۶ ساعت به طول انجامید.

وی گفت: این حادثه به علت برخورد یک دستگاه تانکر حامل گازوئیل با دو دستگاه پراید، مگان و پژو به وقوع پیوسته و سبب وقوع حریق در محل شد.