به گزارش پارس ، سید رامین حسین نژاد در گفت وگو با ایسنا ، گفت: ۱۶ دستگاه پله برقی با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان در پروژه زیرگذر ولیعصر (عج) نصب خواهد شد.

 

 

 

 

 

وی با اشاره به اتمام نصب چهار دستگاه پله برقی تاکنون، در خصوص زمان پایان پروژه، گفت: تا دو هفته آینده کارهای عمرانی پروژه به اتمام می رسد اما برای بهره برداری نیاز به یکسری استانداردها، تاییدیه ها وجود دارد که باید در محل مستقر شوند و تامین این امکانات در حوزه اختیارات ما نیست، اما احتمالا تا اواخر مهرماه پروژه به بهره برداری می رسد.

 

 

 

 

 

معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه ۶ با بیان اینکه تغییری در نقشه پروژه و اتصال آن به خط چهار مترو به صورت مستقیم، مدت اجرای پروژه را تغییر داد، گفت: با توجه به حجم انبوه کار که تونلی به طول ۸۰ متر را در دست اجرا داشته ایم و به صورت همزمان با پروژه اصلی دنبال شد، کمی زمان بهره برداری را با تاخیر مواجه کرد. با انجام این بخش مسافرین دیگر نیاز نیست برای استفاده از زیرگذر و مترو به روی زمین بیایند و این باعث کاهش بار ترافیکی چهارراه ولیعصر (عج) می شود.

 

 

 

 

 

وی پایان کار بخش مربوط به مترو را با یک ماه تاخیر پس از تمام کار پروژه اصلی پیش بینی کرد و گفت: حجم کار رد بخش مترو این پروژه بیشتر است و ممکن است این بخش در فاز بعدی و با یک ماه تاخیر از بخش اول انجام شود ولی باقی بخش ها تا اواخر مهر قابل بهره برداری خواهد بود.