به گزارش پارس رضا هادی در گفت وگو باایسنا، همچنین با معرفی برنامه های اجتماعی شبکه جام جم ادامه داد: لحظه دیدار، ارتباط نزدیک، سلام ایرانی و… از جمله برنامه های جدید این شبکه هستند که در آینده قرار است به پخش برسند؛ ضمن اینکه یکسری برنامه های جدید و جذاب دیگر برای حوزه اجتماعی داریم که تولید آنها منوط به حل مشکلات مالی تلویزیون است.

مدیر گروه اجتماعی جام جم اعلام کرد: برای دهه ی ولایت ویژه برنامه هایی با محوریت جشن تدارک دیدیم که قصد داریم از عید قربان تا غدیر آنها را به روی آنتن ببریم. این ویژه برنامه ها قرار است با عنوان « مهتاب» پخش شود که البته هنوز به قطعیت کامل برای ادامه ی آن نرسیده ایم.

وی در توضیح برنامه « لحظه دیدار» گفت: این برنامه به تهیه کنندگی هاشم علی اکبری تهیه شده است که هفته ای یک بار به روی آنتن می رود. « لحظه دیدار» درباره ورود ایرانیان خارج از کشور به ایران است که لحظه ورودشان به فرودگاه مهرآباد و رفتن آنها به محله ها و مدرسه های قدیمی را ضبط می کنیم و به روی آنتن می بریم. این برنامه در واقع مرور خاطرات گذشته و حس نوستالوژی و وابستگی به وطن است و هدف اصلی این برنامه هم همین مساله است. پخش لحظه دیدار از هفته آینده آغاز می شود. این برنامه هفته ای یک بار به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه جام جم پخش می شود.

هادی اضافه کرد: « ارتباط نزدیک» هم که یکی از برنامه های جدید جام جم است، ظرف یک ماه آینده برای پخش آماده می شود. این برنامه به مسائل و مشکلات اداری ایرانیان خارج از کشوری می پردازد؛ ضمن اینکه علاقه مندان از طریق ایمیل و تلفن سوالات خود را با توجه به مشکلاتی که دارند می پرسند و ما هم با مسؤولان مرتبط هماهنگ می کنیم تا پاسخ سوالاتشان را بگیرند. ارتباط نزدیک به تهیه کنندگی علی هُشام تهیه می شود؛ ضمن اینکه درباره مجری هنوز به قطعیت نرسیدیم.

مدیر گروه اجتماعی شبکه جام جم در ادامه گفت وگوی خود با اشاره به برنامه « سلام ایرانی» که پخش آن از اول مهرماه شروع شده است، توضیح داد: « سلام ایرانی» یکی از جذاب ترین برنامه های شبکه جام جم است که پخش آن از روز اول مهرماه آغاز شده است.

این برنامه، یک برنامه صبحگاهی است که به تهیه کنندگی امیرعباس حدسنی تهیه شده است و مجریانی چون مسعود روشن پژوه، امیر حسین بابازاده، توکلی و… اجرای آن را بر عهده دارند. « سلام ایرانی» هر روز ساعت ۸ و ۳۰ صبح به شکل زنده به روی آنتن می رود و تا ۱۰ صبح پخش آن ادامه دارد. « سلام ایرانی» یک برنامه پر آیتم و خوب صبحگاهی است.

هادی در پایان گفت وگوی خود از تغییرات جدید در برنامه ای با عنوان « خانه مهر» خبر داد و گفت: « خانه مهر» برنامه ای است که از قدیم داشتیم این برنامه با محوریت خانواده است که از شبکه جام جم پخش می شود اخیرا هم بخش های جدیدی در جهت ایجاد تنوع و جذایبت به آن اضافه کردیم تا برای بینندگان جذابیت بیشتری داشته باشد این برنامه هر هفته از شنبه تا چهارشنبه به روی آنتن می رود.