به گزارش پارس به نقل از تسنیم، فرهاد دانشجو رئیس سابق دانشگاه آزاد در مراسم تودیع خود و معارفه سرپرست جدید این دانشگاه در واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: خدا را شاکرم که برای ۱/۵ سال امکان خدمتگزاری را برای من در این دانشگاه فراهم کرد و بنده بر اساس اصرار دوستان و بنا بر احساس تکلیف و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی این مسئولیت را پذیرا شدم.

وی افزود: تلاش کرده ام با بهره گیری از معاونان مجرب و دلسوز و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، دانشجویان و کارمندان و با استفاده از روش های علمی و آکادمیک و همچنین بهره گیری از تجارب مدیران فضایی را در دانشگاه فراهم کنیم که زمینه رشد و توسعه علمی ایجاد شود و در این بین توفیقات قابل توجهی نیز به دست آمد.

رئیس سابق دانشگاه آزاد گفت: کسب افتخارات علمی، فرهنگی و ورزشی، ایجاد فضای تعامل آموزشی و پژوهش محور، ایجاد فضای دوستی، همفکری و تعاملی، توسعه فضاهای موجود و ساخت و ساز برنامه محور، ایجاد سیستم غیرمتمرکز مدیریتی و هیئت امنای استانی، اخذ مجوز رشته های مختلف، رعایت حال دانشجویان در زمینه پرداخت شهریه و کاهش شهریه ها از اقدامات انجام شده در طول ۱/۵ سال گذشته بوده است.

دانشجو با بیان اینکه برای اولین بار در طول سال گذشته آزمون کنکور سراسری با همکاری دانشگاه آزاد، وزارت علوم و سازمان سنجش با آزمون ورودی دانشگاه آزاد به شکل مشترک برگزار شد، گفت: تلاش کردیم در این سال فضای دانشگاه فضای اخلاق محور و شورامحور باشد و با برگزاری آزمون های منظم و حذف کنکور فضایی را برای رشد دانشگاه آزاد و کمک به دانشجویان ایجاد کنیم.

وی گفت: در این مدتی که در دانشگاه حضور داشتم، همواره تلاشم این بوده است که از مسئولیت خود در بعهده گرفتن این مسئولیت شانه خالی نکنم و برای ارتقای دانشگاه آزاد رئیس دانشگاه را هم من و هم شما باید یاری کنیم. همه شما و خودم را به خدا واگذار می کنم و در دل شکسته من حرف هایی است که زمانی آنها را بیان می کنم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد در پایان گفت: باید جلوی شایعات برخاسته از ذهن افراد فرصت طلب را بگیریم و نگذاریم حق برخی افراد پایمال شود.