به گزارش پارس ، " مهوش وقاری" بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به علاقه خود به تئاتر و حضور کمرنگش در این عرصه، در گفتگو باباشگاه خبرنگاران، گفت: علاقه زیادی به حضور در تئاتر دارم ولی باید برای ایفای نقش دعوت شوم.

وی با اشاره به بی خبری خود از عالم سینما، تصریح کرد: کمی از سینما و همه ی آثار تلویزیونی بی خبرم ولی هرگاه اثری را که روی آنتن می رود و یا اکران خواهد شد را در ابتدا دیده و بعد متأسف می شوم.

" وقاری" در خصوص اظهار لطف مردم نسبت به او و همسرش ابراز داشت: گاهی در سفر و به هنگام خرید شرمنده لطف مردم می شوم و بی پاسخ به سؤال آنها که چرا در تصویر نیستم.

وی ادامه داد: با احترام به همه ی مردم و مسئولان و دست اندرکاران، اما نمی دانم که چرا عده ای خاص باید در تصویر بدرخشند و بقیه ی هنرمندان چون من و همسرم باید بیکار باشیم.

" وقاری" افزود: متوجه حضور تکراری عده ای در عرصه بازیگری نمی شوم و گاهی اعتراض می کنم ولی باز هم به سکوت خود ادامه می دهم.

***با باز شدن" خانه سینما" اتفاق نیفتاد

این بازیگر پیشکسوت کشورمان با اشاره به" خانه سینما" ، گفت: متأسفانه با گذشت مدتهای طولانی از بسته شدن" خانه سینما" بعد از بازگشایی مجدد آن همان افراد قبلی را در رأس کار با همان ژست قبلی دیدم.

" وقاری" اظهار داشت: فکر می کردم با بازگشایی" خانه سینما" همه چیز تغییر می کن ولی مسئله ای نسبت به گذشته عوض نشده است.
وی با اشاره به اخلاق در حرفه هنر، افزود: به هر صورت ما هنرمندان خود بیشتر باید، اخلاق را رعایت کنیم تا از سوی مخاطبان زیر سؤال نرویم.

" وقاری" تصریح کرد: بسیاری از همکاران من با رعایت نکردن موضوع اخلاق در تلویزیون به نصیحت مردم می پردازند و عده ای هم آنها را باور می کنند و این امر به عقیده من تأسف بار است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم در شرایطی مناسب حضور من هم در تصویر بیشتر شود و از لطف مردم نسبت به خود و همکارانم سپاسگذارم.