به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم جشن شکوفه ها و آغاز سال تحصیلی دانش آموزان کلاس اول دبستان در دبستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا واقع در اسلامشهر اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی با حضور رئیس جمهور و شعار اعتدال، تدبیر و امید سال تحصیلی را آغاز خواهیم کرد.


وی افزود: همکاران ما از ۶ ماه پیش برای آغاز سال تحصیلی جدید تلاش های خود را شروع کردند تا امروز زمینه بازگشایی مدارس فراهم شود، امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدرسه می شوند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تمام دست اندرکاران مدارس آماده هستند تا در خدمت دانش آموزان باشند خطاب به دانش آموزان گفت: قدر عمر خود را بدانید و در جهت کسب علم تلاش کنید. ما نیز تلاش می کنیم تعلیم و تربیت اسلامی را برای آینده سازان ایران اسلامی در مدارس فراهم کنیم.

.
فانی ادامه داد: امیدوارم شما عزیزان که فرزندان این ملت و امید مقام معظم رهبری و ایران اسلامی هستید در مدارس به سمتی تربیت شوید که ایران در دنیا و منطقه طی سال های آینده سرآمد شود امروز تمام مسئولان کشور به شما امید بسته اند و همانگونه که امام خمینی فرمودند ابتدایی اولویت است، دانشگاه زیر است.
وی بیان کرد: از خانواده ها می خواهیم تا ارتباطشان را با مدرسه قطع نکنند و به ما در تربیت فرزندانشان کمک کنند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اعلام یک خبر خوش به دانش آموزان گفت: تلاش می کنیم در سال تحصلی جاری با همفکری و کمک معلمان در مدارس شادمانی، بازی و کارهای فوق برنامه نسبت به سال های قبل توسعه یابد به گونه ای که امید در میان خانواده ها و دانش آموزان گسترش یابد.