به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حسنی حدود یک سال و نیم است که پس از اجرای ویژه برنامه نوروز شبکه سه در تلویزیون حاضر نشده بود.

صبح سه شنبه ۲۶ شهریور، برنامه « صبحی دیگر» با اجرای نیما کرمی، میزبان آزاده نامداری و فرزاد حسنی بود که چندی پیش با یکدیگر ازدواج کردند.

آزاده نامداری و فرزاد حسنی به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) در برنامه « صبحی دیگر» حاضر شدند و سخنانی را درباره امام هشتم و ضریح مقدسش بیان کردند.

حسنی در بخش هایی از صحبت هایش در « صبحی دیگر» گفت: « اگر پیش امام رضا (ع) بروم فقط توقع این را دارم که کمک کند در کار خدا فکرکنم چرا که فکر کردن به کار خدا خیلی سخت است. »

در پی صحبت های حسنی، آزاده نامداری مجری تلویزیون هم درباره وصف ضریح امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: « همیشه از خدا می خواستم در مشهد و کنار ضریح امام رضا (ع) هیچ کس احساس ناامیدی نکند و همیشه می گفتم خدایا در این مکان مقدس هیچ کس را ناامید نکن. »

در برنامه امروز « صبحی دیگر» مجری برنامه، از حسنی و نامداری پرسشی مبنی بر اینکه از زمانی که خانواده شما تشکیل شد چه چیزی تفاوت کرد و تغییر پیدا کرد؟ پرسید که نامداری در پاسخ به این پرسش با خنده گفت: « ایشان آقا تر شدند و من هم خانم تر شدم. »

سپس حسنی در پاسخ به همین پرسش اینگونه مطرح کرد: « باید در اینجا بگویم ازدواج کلید ندارد. هر کسی که می خواهد کاری مثل ازدواج، هنر و یا هرچیز دیگری انجام دهد در نوک هرم واقعه قرار می گیرد و باید خیز داشته باشد. »

در پایان این برنامه یک سفر مشهد مقدس به نامداری و حسنی از سوی معاونت سیما به مناسبت ولادت امام رضا (ع) داده شد.

همچنین در اواسط برنامه « صبحی دیگر» حسنی برای همسرش که در برنامه حضور داشت شعری را مقابل دوربین خواند و از وی به خاطر زحماتش تشکر کرد.

نامداری هم در واکنش به ادای احترام همسرش برای او دست زد.