به گزارش پارس به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، از سوی رهبر معظم انقلاب از مصدومان حادثه اتوبان قم تهران که در بیمارستان نکوئی قم بستری بودند عیادت و از نزدیک روند درمان مجروحان این حادثه را پیگیری کردند.

ایشان در حاشیه این بازدید گفت: در پی حادثه تلخی که در اتوبان قم - تهران اتفاق افتاد، عده زیادی از هموطنان عزیزمان متاسفانه در این حادثه هولناک از دست رفتند و کشته شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: این واقعه دردناک برای رهبر معظم انقلاب تلخ و تاسف آور بود و از سوی ایشان برای عیادت از بازماندگان این حادثه آمده ام و از نزدیک سلام رهبر معظم انقلاب را به مجروحان این حادثه ابلاغ کردم و از خداوند برای بیماران این حادثه شفا آرزو می کنم.

عیادت نماینده وزیر بهداشت از مجروحان حادثه قم

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور به نمایندگی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجروحان حادثه بزرگراه قم - تهران در بیمارستانهای نکوئی و شهید بهشتی قم عیادت کرد.

دکتر محمد طالبیان در حاشیه  عیادت از مجروحان این حادثه در بیمارستان نکویی قم گفت: تیم درمانی اورژانس در مدت ۶ دقیقه به محل وقوع حادثه تصادف دو اتوبوس در اتوبان قم - تهران رسید و مصدومان این حادثه در مدت کمتر از ۳۰ دقیقه به مراکز درمانی قم منتقل شدند.

وی گفت: به کمک پزشکان و متخصصان بیمارستان های قم ۸ مجروح این حادثه جراحی شدند که حال عمومی آنها رضایت بخش است.

یادآور می شود: از مجموع ۴۴ مجروح حادثه اتوبان قم - تهران منتقل شده به بیمارستان های استان قم تاکنون ۲۹ نفر مرخص شدند و ۱۵ مجروح دیگر هم تحت درمان و بستری هستند.