به گزارش پارس به نقل از فارس، احمد حکیمی پور درباره جلسه انتخاب شهردار در شورای شهر گفت: جلسه خوبی بود و بحث ها مطرح شد و رای گیری هم انجام شد. البته ما انتظار داشتیم کاندیدای ما رای بیاورد، اما نهایتا نتیجه چیز دیگری شد.

وی ادامه داد: مشکل ما این است که دوستان با توجه به اینکه از یک لیستی بوده اند و به برنامه و کار جمعی متعهد بوده اند، حرف و عملشان با هم یکی نبود. در حرف یک چیزی گفتند و در عمل کار دیگری کردند و این برای ما جای تعجب داشت.

حکیمی پور تصریح کرد: اگر این عده از همکاران از اول در جلسات داخلی ما می گفتند که این نظر را نسبت به انتخاب شهردار دارند، ما حرفی نداشتیم. اما مشکل اینجاست که پیش از رای گیری چیز دیگری می گفتند و ناگهان نظرشان تغییر کرد.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: شورای شهر تهران فرصت خوبی برای تعامل و همکاری دو جناح اصلی کشور در یک فضای مشترک است. آقای قالیباف در هر دو طیف طرفدار دارد.

وی افزود: اما ما این طیف بندی ها را در شورا قبول نداریم و فکر می کنیم پس از انتخاب رئیس شورا و شهردار که دو رای گیری حساس بود، باقی مسائل موجد درگیری چندانی در شورای شهر نخواهد شد.

حکیمی پور در پایان تنوع سلایق در شورای شهر را نه تنها تهدید ندانست، بلکه تاکید کرد که این موضوع می تواند به نقطه قوت شورا هم تبدیل شود.