به گزارش پارس ، به نقل ازبرترین ها، محمدی در این سریال همان نقش ستایش را برعهده دارد منتها میانسالی و چهل سالگی این کاراکتر را. او درباره سختی های این نقش می گوید: « خب اگر قرار بود که در سریال دیگری نقشی با این سن و سال را بازی کنم هرگز نمی پذیرفتم اما ستایش نقش مورد علاقه من است و خودم آن را بازی کردم و با آن آشنا هستماما قطعا بازی کردن در چنین نقشی سخت است. آخر چهل ساله بودن نه پیری است و نه جوانی. نه می توانی مثل پیرزن ها حرف بزنی نه آنقدر جوانی که پرانرژی باشی. این کار را برای من سخت می کرد و برای همین تصمیم گرفتم در فیزیکم تغییر ایجاد کنم و اضافه وزن داشته باشم. »

محمدی می گوید که گریم سنگینی برای این نقش ندارد و گریمور با تبحر زیادی « سایه کاری» کرده است. این بازیگر در پایان به تماشا می گوید: « فعلا نمی توانم پیشنهاد دیگری را بپذیرم و غرق در نقش « ستایش» شده ام. »

در پایان بد نیست اضافه کنیم که در « ستایش ۲» بازیگرانی چون داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، گوهر خیراندیش، مهدی سلوکی و حدیث میر امینی جلوی دوربین سعید سلطانی کارگردان این سریال رفته اند. این مجموعه به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب تولید می شود.